AnonymBruker Skrevet 12. november 2020 #1 Del Skrevet 12. november 2020 I følge mitt øretermometer har jeg feber hver dag. Den viser som oftest 38,6 på det ene øret og 36,9 på det andre øret. Hver dag måler jeg feber på det ene øret og ikke på det andre. Av og til kan det vise 39,2 på det ene øret og 37 på de andre. Men hvis jeg bruker rektal termometer har jeg aldri feber. Hva kan jeg stole på? Anonymkode: e100e...768 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. november 2020 #2 Del Skrevet 12. november 2020 Man stoler på rektal måling, som er den eneste måten man egentlig kan måle temp. Alle andre metoder er bare for å slippe å måle i stumpen, men de er mindre til å stole på. Det sier seg selv, man har ikke kjernetemperatur i verken øret, panna eller under armen. Anonymkode: 5954a...ea8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. november 2020 #3 Del Skrevet 12. november 2020 Riktig å stole på temeraturen i rektal. Så da er ikke øremålingene å stole på. Jeg har kun temperatur måler for rektal, så vet jeg det er riktig måling. Anonymkode: ebe20...4da 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. november 2020 #4 Del Skrevet 12. november 2020 Det er ikke særlig enkelt å måle øretemp på seg selv korrekt. For å få riktig måling i øret må du ha riktig vinkel på termometeret, og du får ikke samme vinkel i venstre som i høyre øre når du måler på deg selv, verken når du holder termometeret med samme hånd begge ganger eller om du bytter mellom den dominante og den ikke-dominante hånden. I tillegg til det de over meg har skrevet. Anonymkode: fac3e...2d6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå