AnonymBruker Skrevet 12. november 2020 #1 Skrevet 12. november 2020 Den orginale magic wanden er utrolig bra! Men, ser det er kommet flere varianter på markedet. Hvilken av de nye kan sammenlignes med den orginale? Da tenker jeg på blant annet styrke på vibrasjoner mm. Anonymkode: 5db98...b42
AnonymBruker Skrevet 12. november 2020 #2 Skrevet 12. november 2020 Jeg har aldri testet den ene jeg har 😂 Men leste et sted at de med fysisk strøm kabel er kraftigere enn de som går på batteri, så er en slik med kabel jeg har, fra Sinful (sinful sitt eget merke). Vet ikke om det er sant eller ikke, men gir i teorien mening, da den vil ha mer konstant tilførsel, enn et batteri som kontinuerlig tappes og svekkes når man bruker den. Men vet ikke helt hvordan akkurat denne er å bruke 😅 Anonymkode: aa9f2...ded
AnonymBruker Skrevet 12. november 2020 #3 Skrevet 12. november 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg har aldri testet den ene jeg har 😂 Men leste et sted at de med fysisk strøm kabel er kraftigere enn de som går på batteri, så er en slik med kabel jeg har, fra Sinful (sinful sitt eget merke). Vet ikke om det er sant eller ikke, men gir i teorien mening, da den vil ha mer konstant tilførsel, enn et batteri som kontinuerlig tappes og svekkes når man bruker den. Men vet ikke helt hvordan akkurat denne er å bruke 😅 Anonymkode: aa9f2...ded Jeg har prøvd magic wand original før og den er himmelsk! Men, har ikke den nå så må ha ny:) Anbefaler deg å teste den du har, sånn virkelig! Go for it. Legg den over klitoris å sett den på og øk eller senk styrke etter hva du synes føles best😅 ts Anonymkode: 5db98...b42
SlemUlv Skrevet 12. november 2020 #4 Skrevet 12. november 2020 https://www.lovense.com/super-powerful-wand-massager Jeg har den første versjonen av denne.. mmmm Fantastisk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå