AnonymBruker Skrevet 12. november 2020 #1 Skrevet 12. november 2020 Jeg vet jeg sliter med litt grammatikk når det kommer til språket og har en del feil på eksamensbesvarelsen ser jeg. Men på den andre siden, så tror jeg at innholdet mitt var veldig bra og strukturen i det jeg skrev var bra. Kan det veie litt opp for grammatiske feil og noen litt formulerte setninger? Anonymkode: 1615c...5ce
Bernardette Skrevet 12. november 2020 #2 Skrevet 12. november 2020 Det kommer jo helt an på hva du måles på.
AnonymBruker Skrevet 12. november 2020 #3 Skrevet 12. november 2020 Jeg skrev ordet «trapp» som «latter» mange ganger gjennom en hel eksamensbesvarelse, inkludert i overskriften, og jeg fikk en femmer 😅 Hadde masse andre småfeil også. Anonymkode: dcfd1...e90
AnonymBruker Skrevet 12. november 2020 #4 Skrevet 12. november 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg skrev ordet «trapp» som «latter» mange ganger gjennom en hel eksamensbesvarelse, inkludert i overskriften, og jeg fikk en femmer 😅 Hadde masse andre småfeil også. Anonymkode: dcfd1...e90 Godt å høre! Var dette eksamen på VGs? Anonymkode: 1615c...5ce
AnonymBruker Skrevet 12. november 2020 #5 Skrevet 12. november 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Godt å høre! Var dette eksamen på VGs? Anonymkode: 1615c...5ce Ja, men jeg tok det som privatist. Anonymkode: dcfd1...e90
AnonymBruker Skrevet 13. november 2020 #6 Skrevet 13. november 2020 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja, men jeg tok det som privatist. Anonymkode: dcfd1...e90 Det var som privatist jeg også tok den. Men er du god i engelsk generelt? Er du god god til å formulere deg og hadde et bra innhold? Anonymkode: 1615c...5ce
AnonymBruker Skrevet 13. november 2020 #7 Skrevet 13. november 2020 39 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det var som privatist jeg også tok den. Men er du god i engelsk generelt? Er du god god til å formulere deg og hadde et bra innhold? Anonymkode: 1615c...5ce Ja, jeg er det. Det var dumme slurvefeil, og ingen store mangler sånn sett. Poenget mitt var mest at du kan gjøre flere feil og likevel få en god karakter. Hvilken karakter trenger du? Anonymkode: dcfd1...e90
AnonymBruker Skrevet 13. november 2020 #8 Skrevet 13. november 2020 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, jeg er det. Det var dumme slurvefeil, og ingen store mangler sånn sett. Poenget mitt var mest at du kan gjøre flere feil og likevel få en god karakter. Hvilken karakter trenger du? Anonymkode: dcfd1...e90 Jeg trenger generelt et høyt snitt, og engelsk er det faget jeg er dårlig i. Men jeg føler meg ganske sikker på at det er en 3-er besvarelse. Håper på en 4, men usikker på om det er bra nok til det. Kortsvaret synes jeg selv ble bra innholdsmessig, med et bra innhold - til tross for en del skrivefeil.... Langsvaret ble litt for kort og hadde et enkelt språk, da jeg ikke kunne bruke et avansert språk ift hva oppgaven spurte etter. Men det fikk ihverfall en essaystruktur med både introduksjon, 3 paragrafer og konklusjon.... Vet du hvor lang tid det tar før man får karakter? Anonymkode: 1615c...5ce
AnonymBruker Skrevet 13. november 2020 #9 Skrevet 13. november 2020 49 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg trenger generelt et høyt snitt, og engelsk er det faget jeg er dårlig i. Men jeg føler meg ganske sikker på at det er en 3-er besvarelse. Håper på en 4, men usikker på om det er bra nok til det. Kortsvaret synes jeg selv ble bra innholdsmessig, med et bra innhold - til tross for en del skrivefeil.... Langsvaret ble litt for kort og hadde et enkelt språk, da jeg ikke kunne bruke et avansert språk ift hva oppgaven spurte etter. Men det fikk ihverfall en essaystruktur med både introduksjon, 3 paragrafer og konklusjon.... Vet du hvor lang tid det tar før man får karakter? Anonymkode: 1615c...5ce Jeg brukte ikke avansert språk i min oppgave. Gjorde det ganske enkelt. Skrev ganske mye da. Husker ikke hvor lang tid det tar, men sikkert 3-5 uker. Anonymkode: dcfd1...e90
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå