AnonymBruker Skrevet 12. november 2020 #1 Skrevet 12. november 2020 Jeg sitter her og swiper på Tinder, og tok på "begge kjønn" bare for å se hvilke jenter jeg konkurrerer med. Jeg må jo si at jeg synes kvinner generelt eldres mye bedre enn menn. Menn generelt blir tynne i håret og får et posete ansikt. Synes generelt jentene/kvinnene som kommer opp ser mye "freshere" ut enn gutta. I tillegg jobber jeg i helseyrket og synes det er få menn som "holder seg", mens kvinner derimot blir jo ikke tynne i håret og tar generelt mer vare på seg selv. Kvinner eldes defintivt bedre enn menn. Mon tro om det var en mann som fant opp dette utsagnet om at menn eldres bedre, for det synes ikke jeg 😅 Noen som har tenkt det samme? Anonymkode: eaffc...7dc 18
AnonymBruker Skrevet 12. november 2020 #2 Skrevet 12. november 2020 HAHAHAHAHAHAHA Anonymkode: 435df...5c7 6
AnonymBruker Skrevet 12. november 2020 #3 Skrevet 12. november 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg sitter her og swiper på Tinder, og tok på "begge kjønn" bare for å se hvilke jenter jeg konkurrerer med. Jeg må jo si at jeg synes kvinner generelt eldres mye bedre enn menn. Menn generelt blir tynne i håret og får et posete ansikt. Synes generelt jentene/kvinnene som kommer opp ser mye "freshere" ut enn gutta. I tillegg jobber jeg i helseyrket og synes det er få menn som "holder seg", mens kvinner derimot blir jo ikke tynne i håret og tar generelt mer vare på seg selv. Kvinner eldes defintivt bedre enn menn. Mon tro om det var en mann som fant opp dette utsagnet om at menn eldres bedre, for det synes ikke jeg 😅 Noen som har tenkt det samme? Anonymkode: eaffc...7dc Hvordan spiller ditt yrke noen rolle i din mening? Er det en konkurranse? Anonymkode: 39d8a...dbd 7
Chomsky89 Skrevet 12. november 2020 #4 Skrevet 12. november 2020 (endret) Har ikke tenkt det samme. Menn tar igjen det du nevner på andre ting. Vist du Samler femti 50åringer i et rom, 25 av hvert kjønn. Da er sannsynligheten stor for at de fem som ser yngst ut alle er menn. Endret 12. november 2020 av Chomsky89 8
AnonymBruker Skrevet 12. november 2020 #5 Skrevet 12. november 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hvordan spiller ditt yrke noen rolle i din mening? Er det en konkurranse? Anonymkode: 39d8a...dbd Tydeligvis, når vi hører om at menn alltid har eldres best Anonymkode: eaffc...7dc 3
AnonymBruker Skrevet 12. november 2020 #6 Skrevet 12. november 2020 Kun om du ikke spiser drit Anonymkode: 6e78d...ebe
AnonymBruker Skrevet 12. november 2020 #7 Skrevet 12. november 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Tydeligvis, når vi hører om at menn alltid har eldres best Anonymkode: eaffc...7dc Du spurte ikke om det jeg virkelig lurte mest på: hvordan er yrket ditt relevant for meningen din? Anonymkode: 39d8a...dbd 3
AnonymBruker Skrevet 12. november 2020 #8 Skrevet 12. november 2020 1 minutt siden, Chomsky89 skrev: Har ikke tenkt det samme. Menn tar igjen det du nevner på andre ting. Vist du Samler femti 50åringer i et rom, 25 av hvert kjønn. Da er sannsynligheten stor for at de fem som ser yngst ut alle er menn. Menn beholder sin attraktivitet mye lengre enn kvinner. Også fordi menn (ikke alle) kan få langt yngre kvinner enn motsatt. Anonymkode: 1c2ea...57b 6
AnonymBruker Skrevet 12. november 2020 #9 Skrevet 12. november 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Du spurte ikke om det jeg virkelig lurte mest på: hvordan er yrket ditt relevant for meningen din? Anonymkode: 39d8a...dbd Svarte mente jeg! Anonymkode: 39d8a...dbd 2
AnonymBruker Skrevet 12. november 2020 #10 Skrevet 12. november 2020 Den generelle trenden er av yngre damer vil ha eldre menn, og ikke motsatt. Det er det eneste som betyr noe. Anonymkode: 435df...5c7 7
AnonymBruker Skrevet 12. november 2020 #11 Skrevet 12. november 2020 Hva hjelper det om kvinner eldes bedre i utseende når de blir slapp i dåsa.. Anonymkode: c9878...d81 5
AnonymBruker Skrevet 12. november 2020 #12 Skrevet 12. november 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hva hjelper det om kvinner eldes bedre i utseende når de blir slapp i dåsa.. Anonymkode: c9878...d81 Må flire. (Selv om jeg er kvinne.) humoristiske kommentarer..😂 Anonymkode: 1c2ea...57b
AnonymBruker Skrevet 12. november 2020 #13 Skrevet 12. november 2020 Menn eldes som vin, mens kvinner eldes som melk sier de. Anonymkode: 435df...5c7 4
AnonymBruker Skrevet 12. november 2020 #14 Skrevet 12. november 2020 Absolutt. Menn generelt overvurderer også sin egen attraktivitet. Forrige mann jeg traff mente selv av han var attraktiv: "høy og kjekk" som han sa. Uoppfordret. Han var høy og hadde en helt grei overkropp: om man så bort fra pappa-magen. Og der stoppet det. Han fantes ikke kjekk. Anonymkode: f708f...afb 12
AnonymBruker Skrevet 12. november 2020 #15 Skrevet 12. november 2020 Åjaaaa, er der derfor man så ofte ser unge menn sammen med eldre kvinner, og nesten aldri unge kvinner med eldre menn... Eller vent litt, hvordan var nå dette igjen? 🤔 Anonymkode: 72463...f15 5
AnonymBruker Skrevet 12. november 2020 #16 Skrevet 12. november 2020 Enig. Kvinner eldes bedre enn menn. At kvinner vil være sammen med gamle menn handler ikke om at de er kjekke, men at de har penger eller en annen form for trygghet/status. Anonymkode: 4e0c4...f9f 17
AnonymBruker Skrevet 12. november 2020 #17 Skrevet 12. november 2020 Unge menn er jo uattraktive siden de ikke ser mandige nok ut, og er for tynne. Så mange må vente til de blir eldre før de har sjans. Mener du at når menn blir eldre så er de mer uattraktive enn kvinner da og? Når er menn attraktive da? I alderen 33-37? Og alle damer i alle aldre skal være sammen med høye, kjekke menn i den alderen? Du vet det er like mange kvinner og menn i Norge? Anonymkode: b6267...a25 5
AnonymBruker Skrevet 12. november 2020 #18 Skrevet 12. november 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hva hjelper det om kvinner eldes bedre i utseende når de blir slapp i dåsa.. Anonymkode: c9878...d81 Hva med de slappe slengballene som slenger seg i bukselianene? Altså sorry meg, men dere menn slipper ikke unna dere heller. Anonymkode: c1a90...62d 9
Haakman Skrevet 12. november 2020 #19 Skrevet 12. november 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hva med de slappe slengballene som slenger seg i bukselianene? Altså sorry meg, men dere menn slipper ikke unna dere heller. Anonymkode: c1a90...62d Testikler henger lavt på menn i alle aldre, det har ingen ting med aldring å gjøre. Check mate.
AnonymBruker Skrevet 12. november 2020 #20 Skrevet 12. november 2020 27 minutter siden, AnonymBruker skrev: Unge menn er jo uattraktive siden de ikke ser mandige nok ut, og er for tynne. Så mange må vente til de blir eldre før de har sjans. Mener du at når menn blir eldre så er de mer uattraktive enn kvinner da og? Når er menn attraktive da? I alderen 33-37? Og alle damer i alle aldre skal være sammen med høye, kjekke menn i den alderen? Du vet det er like mange kvinner og menn i Norge? Anonymkode: b6267...a25 Det er en oppbrukt generalisering å tro at menn må bli gamle før de er kjekke og interessante for damer. Anonymkode: c1a90...62d 6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå