Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sitter her og swiper på Tinder, og tok på "begge kjønn" bare for å se hvilke jenter jeg konkurrerer med.

Jeg må jo si at jeg synes kvinner generelt eldres mye bedre enn menn. Menn generelt blir tynne i håret og får et posete ansikt. Synes generelt jentene/kvinnene som kommer opp ser mye "freshere" ut enn gutta. I tillegg jobber jeg i helseyrket og synes det er få menn som "holder seg", mens kvinner derimot blir jo ikke tynne i håret og tar generelt mer vare på seg selv.

Kvinner eldes defintivt bedre enn menn. Mon tro om det var en mann som fant opp dette utsagnet om at menn eldres bedre, for det synes ikke jeg 😅

Noen som har tenkt det samme?

Anonymkode: eaffc...7dc

• Liker 18
Videoannonse
Annonse
Skrevet

HAHAHAHAHAHAHA

Anonymkode: 435df...5c7

• Liker 6
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg sitter her og swiper på Tinder, og tok på "begge kjønn" bare for å se hvilke jenter jeg konkurrerer med.

Jeg må jo si at jeg synes kvinner generelt eldres mye bedre enn menn. Menn generelt blir tynne i håret og får et posete ansikt. Synes generelt jentene/kvinnene som kommer opp ser mye "freshere" ut enn gutta. I tillegg jobber jeg i helseyrket og synes det er få menn som "holder seg", mens kvinner derimot blir jo ikke tynne i håret og tar generelt mer vare på seg selv.

Kvinner eldes defintivt bedre enn menn. Mon tro om det var en mann som fant opp dette utsagnet om at menn eldres bedre, for det synes ikke jeg 😅

Noen som har tenkt det samme?

Hvordan spiller ditt yrke noen rolle i din mening? 

Er det en konkurranse?

Anonymkode: 39d8a...dbd

• Liker 7
Skrevet (endret)

Har ikke tenkt det samme. Menn tar igjen det du nevner på andre ting. Vist du  Samler femti 50åringer i et rom, 25 av hvert kjønn. Da er sannsynligheten stor for at de fem som ser yngst ut alle er menn.

Endret av Chomsky89
  • Liker 8
Skrevet

Hvordan spiller ditt yrke noen rolle i din mening? 

Er det en konkurranse?

Tydeligvis, når vi hører om at menn alltid har eldres best

• Liker 3
Skrevet

Kun om du ikke spiser drit :)

Anonymkode: 6e78d...ebe

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Tydeligvis, når vi hører om at menn alltid har eldres best

Du spurte ikke om det jeg virkelig lurte mest på: hvordan er yrket ditt relevant for meningen din?

• Liker 3
Skrevet
1 minutt siden, Chomsky89 skrev:

Har ikke tenkt det samme. Menn tar igjen det du nevner på andre ting. Vist du  Samler femti 50åringer i et rom, 25 av hvert kjønn. Da er sannsynligheten stor for at de fem som ser yngst ut alle er menn.

Menn beholder sin attraktivitet mye lengre enn kvinner. Også fordi menn (ikke alle) kan få langt yngre kvinner enn motsatt.

Anonymkode: 1c2ea...57b

• Liker 6
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Du spurte ikke om det jeg virkelig lurte mest på: hvordan er yrket ditt relevant for meningen din?

Svarte mente jeg!

• Liker 2
Skrevet

Den generelle trenden er av yngre damer vil ha eldre menn, og ikke motsatt.

Det er det eneste som betyr noe.

• Liker 7
Skrevet

Hva hjelper det om kvinner eldes bedre i utseende når de blir slapp i dåsa..

Anonymkode: c9878...d81

• Liker 5
Skrevet

Må flire. (Selv om jeg er kvinne.) humoristiske kommentarer..😂

Anonymkode: 1c2ea...57b

Skrevet

Menn eldes som vin, mens kvinner eldes som melk sier de. 

• Liker 4
Skrevet

Absolutt. Menn generelt overvurderer også sin egen attraktivitet. Forrige mann jeg traff mente selv av han var attraktiv: "høy og kjekk" som han sa. Uoppfordret. Han var høy og hadde en helt grei overkropp: om man så bort fra pappa-magen. Og der stoppet det. Han fantes ikke kjekk. 

Anonymkode: f708f...afb

• Liker 12
Skrevet

Åjaaaa, er der derfor man så ofte ser unge menn sammen med eldre kvinner, og nesten aldri unge kvinner med eldre menn... Eller vent litt, hvordan var nå dette igjen? 🤔

Anonymkode: 72463...f15

• Liker 5
Skrevet

Enig. Kvinner eldes bedre enn menn. At kvinner vil være sammen med gamle menn handler ikke om at de er kjekke, men at de har penger eller en annen form for trygghet/status. 

Anonymkode: 4e0c4...f9f

• Liker 17
Skrevet

Unge menn er jo uattraktive siden de ikke ser mandige nok ut, og er for tynne. Så mange må vente til de blir eldre før de har sjans. Mener du at når menn blir eldre så er de mer uattraktive enn kvinner da og?

Når er menn attraktive da? I alderen 33-37? Og alle damer i alle aldre skal være sammen med høye, kjekke menn i den alderen? Du vet det er like mange kvinner og menn i Norge?

Anonymkode: b6267...a25

• Liker 5
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hva med de slappe slengballene som slenger seg i bukselianene? Altså sorry meg, men dere menn slipper ikke unna dere heller. 

Anonymkode: c1a90...62d

• Liker 9
Skrevet

Hva med de slappe slengballene som slenger seg i bukselianene? Altså sorry meg, men dere menn slipper ikke unna dere heller. 

Testikler henger lavt på menn i alle aldre, det har ingen ting med aldring å gjøre. Check mate. 

Skrevet
27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Unge menn er jo uattraktive siden de ikke ser mandige nok ut, og er for tynne. Så mange må vente til de blir eldre før de har sjans. Mener du at når menn blir eldre så er de mer uattraktive enn kvinner da og?

Når er menn attraktive da? I alderen 33-37? Og alle damer i alle aldre skal være sammen med høye, kjekke menn i den alderen? Du vet det er like mange kvinner og menn i Norge?

Anonymkode: b6267...a25

Det er en oppbrukt generalisering å tro at menn må bli gamle før de er kjekke og interessante for damer. 

• Liker 6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...