AnonymBruker Skrevet 12. november 2020 #1 Skrevet 12. november 2020 Sitter her helt gråtkvalt nå og vet ikke hva jeg skal gjøre. Hadde eksamen tidligere idag og kom nå på at jeg glemte å vise til forberedelsesheftet som kilde. Jeg førte opp artiklene de hadde bygget oppgavene på (altså kildene til selve heftet), men jeg vet ikke om dette er nok? Jeg førte opp andre artikler og boka også, men selvfølgelig klarte jeg å glemme det viktigste.. Er snakk om engelsk på videregående nivå. Er det stor sannsynlighet for å stryke? Anonymkode: 7814d...eed
AnonymBruker Skrevet 12. november 2020 #2 Skrevet 12. november 2020 Ja, dessverre er dette grunnlag for stryk, men du kan alltids være heldig. Anonymkode: 1372f...3be
AnonymBruker Skrevet 12. november 2020 #3 Skrevet 12. november 2020 Det er ikke sikkert at du stryker, men de kan trekke deg ganske mye. Anonymkode: 1f27c...5b4
AnonymBruker Skrevet 12. november 2020 #4 Skrevet 12. november 2020 Så lenge du skriver hvilke artikler du har tatt stoff fra så skal dette gå heeelt fint! Anonymkode: b9ac5...0af 4
AnonymBruker Skrevet 12. november 2020 #5 Skrevet 12. november 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ja, dessverre er dette grunnlag for stryk, men du kan alltids være heldig. Anonymkode: 1372f...3be Hvorfor? TS har henvist til kilder. Anonymkode: b9ac5...0af 3
AnonymBruker Skrevet 12. november 2020 #6 Skrevet 12. november 2020 Jeg har også hatt eng i dag!! Har heller ikke skrevet noen kilder! Men alt er egentlig tatt utifra mitt eget hode, som jeg kjenner til fra det virkelig liv... Så er også stresset ang det.... Hvilke oppganger valgte du å besvare? Og hva skrev du om? Anonymkode: d0344...c3f
AnonymBruker Skrevet 12. november 2020 #7 Skrevet 12. november 2020 31 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, dessverre er dette grunnlag for stryk, men du kan alltids være heldig. Anonymkode: 1372f...3be Hvorfor? TS har jo med originalkildene. Som er det som er viktig. Er forberedelseshefte som har gjengitt noen andre er ikke en ordentlig kilde. Anonymkode: 19b7a...fb4 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå