Gå til innhold

Hva ønsker deres 9 år gamle datter til jul/bursdag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja hva ønsker hun seg? Jeg er helt ideløs og vi skal ha både 9 års bursdag og jul. Selv har hun ingen særlige ønsker. Trenger litt idéer. 

Anonymkode: f084c...c65

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Min på 9 fikk hoverboard til bursdagen og Manchester United-drakt til jul. Av andre har hun ønsket seg fotballkort, Gravitrax lekegreier (klinkekulebane tror jeg?) og spill til Playstation.

7-åringen som blir 8 i januar får Pokemon-figur og Minecraft sengesett til jul og helt sikkert noe Pokemon eller dinosaurgreier til bursdagen. Mulig vi kjøper Minecraft til henne på telefonen også, det vet jeg hun ønsker seg. Av andre har hun ønsket seg Playmo dinosaurer, Pokemonkort og dinosaurklokke.

Endret av ^^Belle^^
Skrevet

IPhone 12.

Anonymkode: ff37f...335

Skrevet

Badebomber, ansiktsmaske, Barbie og penger i fond.

Skrevet
2 timer siden, ^^Belle^^ skrev:

Min på 9 fikk hoverboard til bursdagen og Manchester United-drakt til jul. Av andre har hun ønsket seg fotballkort, Gravitrax lekegreier (klinkekulebane tror jeg?) og spill til Playstation.

7-åringen som blir 8 i januar får Pokemon-figur og Minecraft sengesett til jul og helt sikkert noe Pokemon eller dinosaurgreier til bursdagen. Mulig vi kjøper Minecraft til henne på telefonen også, det vet jeg hun ønsker seg. Av andre har hun ønsket seg Playmo dinosaurer, Pokemonkort og dinosaurklokke.

Syvåringen har telefon ?

Anonymkode: e9816...da1

Skrevet

Hun ønsker seg iphone x, earpods, ledlys-lenke, penger.

Anonymkode: 5a4ff...b10

Skrevet

Harry potter lego og radiostyrt bil står øverst på lista. Ellers så står også godteri og sminke på lista.

Anonymkode: 797b8...969

Skrevet

Nintendo switch, og det får hun siden besteforeldrene ville være med å spleise med oss. 

Anonymkode: 4da73...cb9

Skrevet

Vår jente på snart ni år har en laaaang ønske liste... Noe av det som står der er hoverboard, polaroid kamera, klær, gitar, pynt til rommet, godteri, brettspill mm. Har bestemt oss for at det ikke blir mobil eller mobilklokke som hun også har satt opp på listen. 

Anonymkode: 2527e...ea2

Skrevet

Barbieting, Sylvanian-family-ting, lego friends, dukketøy, teleskop, globus, akvarium, nye klær, ny skolesekk, «Day»-veske (fordi eldre kusiner har og sier det er det kuleste), stor sparkesykkel, spill til Nintendo, lol-surprise, tegnesaker, bøker, bakesaker (kokebok, kakeformer, stasj). 

Anonymkode: b38d4...f0d

Skrevet

Playmobil, hobby-ting (hun skal få batikk-sett med noen hvite t-skjorter), og hun er glad i å prøve å lese på engelsk, så jeg har kjøpt en bunke med 5 jenteblad fra England, hvert blad har endel gratis stæsj inkludert med som lipgloss, ting til pennalet, klistremerker, slim, etc etc.Tipper det blir stor suksess.

Anonymkode: a4d43...3f4

Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Barbieting, Sylvanian-family-ting, lego friends, dukketøy, teleskop, globus, akvarium, nye klær, ny skolesekk, «Day»-veske (fordi eldre kusiner har og sier det er det kuleste), stor sparkesykkel, spill til Nintendo, lol-surprise, tegnesaker, bøker, bakesaker (kokebok, kakeformer, stasj). 

Er dette en niåring eller en litt yngre?

Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke meg du spør, men min niåring (snart ti) ønsker seg mye av det samme. Heldigvis leker de fortsatt og det tror jeg hun vil gjøre noen år til.

Anonymkode: 4a25e...5e5

Skrevet
20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Niåring. Hun leker med leker (og venninnene sine). 

Skrevet
24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke meg du spør, men min niåring (snart ti) ønsker seg mye av det samme. Heldigvis leker de fortsatt og det tror jeg hun vil gjøre noen år til.

Anonymkode: 4a25e...5e5

Jeg bare lurte 🙂 Min er endel yngre og leker med mye av det samme, så jeg var nysgjerrig på hva eldre jenter leker med.

Skrevet
16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Syvåringen har telefon ?

Hun har telefon sånn at vi skal få tak i henne, ja. En gammel sak som er over 4 år gammel. Vi har ikke hustelefon. Vi har heller ikke ipad, derav et par spill på telefonen. 

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

min niåring leker seg også...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...