Gå til innhold

Har du hatt corona mens gravid?

Anbefalte innlegg

Skrevet

For andre gang på to uker settes mannen i karantene,begge gangene grunnet smitte på skole og jobb.. Noen gravide her som nylig har hatt corona? Lurer veldig på hvor syk man ble, og kan baby i magen bli syk? 

Anonymkode: cc31a...01a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heldigvis ikke vært koronasyk, hverken nå som gravid eller før jeg ble gravid - men babyen i magen kan bli syk, ja. Lest om flere tilfeller hvor mor har vært smittet, og babyen blir da født med korona. 

Anonymkode: a471f...220

• Liker 1
Skrevet

Hadde for noen uker siden, midten av graviditeten, og ble ikke særlig syk, som en forkjølelse. Skal få ekstra oppfølging for å sjekke at babyen vokser som den skal. 

Anonymkode: f36c3...eba

• Liker 3
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hadde for noen uker siden, midten av graviditeten, og ble ikke særlig syk, som en forkjølelse. Skal få ekstra oppfølging for å sjekke at babyen vokser som den skal. 

Anonymkode: f36c3...eba

Så godt å lese at alt gikk bra, håper at baby er frisk og uten korona når hen fødes 😊

• Liker 6
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så godt å lese at alt gikk bra, håper at baby er frisk og uten korona når hen fødes 😊

En baby kan vel kalles for den? 

Anonymkode: 41418...e91

• Liker 8
Skrevet

To venninner fikk det godt ut i graviditeten. Var som en mild nfluensa for de. To små friske blidfiser er nå født:)

Anonymkode: 542e4...cc6

• Liker 2
Skrevet

Nei hadde ikke corona mens jeg gikk gravid. Ikke hatt andre luftveisinfeksjoner heller mens jeg var gravid, og heller ikke de siste 5 ukene (etter fødsel). Tror jeg må tilbake til fjor høst sist gang jeg var dårlig. 

Mannen derimot har vært forkjølet 3 til 4 ganger de siste 11 mnd, men negative tester hver gang for covid 19.

Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Samma det! 

• Liker 6
Skrevet

Jeg fikk corona i juni, var da 13 uker på vei. For meg car det som influensa. Jeg var dårlig i ca 2-3 uker og spontanabirterte da jeg var 14 uker på vei. Jeg vet ikke om det var pga corona.

Anonymkode: ba925...ba2

• Liker 1
Skrevet
19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Heldigvis ikke vært koronasyk, hverken nå som gravid eller før jeg ble gravid - men babyen i magen kan bli syk, ja. Lest om flere tilfeller hvor mor har vært smittet, og babyen blir da født med korona. 

Anonymkode: a471f...220

9 timer siden, tussi84 skrev:

Nei hadde ikke corona mens jeg gikk gravid. Ikke hatt andre luftveisinfeksjoner heller mens jeg var gravid, og heller ikke de siste 5 ukene (etter fødsel). Tror jeg må tilbake til fjor høst sist gang jeg var dårlig. 

Mannen derimot har vært forkjølet 3 til 4 ganger de siste 11 mnd, men negative tester hver gang for covid 19.

Det er jo helt irrelevant og uinteressant at dere IKKE har hatt covid-19 i graviditeten og heller ikke vært forkjølet, all den tid TS etterspør de som HAR vært coronasyke?

Anonymkode: 87fd6...bb0

• Liker 23
Skrevet
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Folk som kaller andre for hen virker rett og slett mindre begavet. 

Anonymkode: a7eee...c44

• Liker 5
Skrevet

Har 2 venninner som har hatt det. Hun ene når hun var 8 måneder på vei, lette symptomer, som en forkjølelse. Hun andre hadde det skikkelig jævlig når hun var 4 måneder på vei, det holdt på å gå galt, men frisk og rask nå og baby har det fint :) 

Anonymkode: cbc22...fe6

• Liker 2
Skrevet
På 13.11.2020 den 14.03, AnonymBruker skrev:

Har 2 venninner som har hatt det. Hun ene når hun var 8 måneder på vei, lette symptomer, som en forkjølelse. Hun andre hadde det skikkelig jævlig når hun var 4 måneder på vei, det holdt på å gå galt, men frisk og rask nå og baby har det fint :) 

Anonymkode: cbc22...fe6

Hvordan holdt det på å gå galt? 

Anonymkode: 87273...878

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...