AnonymBruker Skrevet 12. november 2020 #1 Skrevet 12. november 2020 Tok botox i sinna/panne rynke... Har gått 1 uke og øynene er litt tunge og hovne. Ikke ekstremt, men nåkk til at jeg ser og føler det. Ingen andre ser det da, kun jeg. De nevnte at det kan skje og vil gå over etter ca 2 uker. Jeg er jo mindre pen nå og det føles ikke bra. Er det virkelig normalt, og vil dette gå over snart? Anonymkode: 9eff8...560
AnonymBruker Skrevet 12. november 2020 #2 Skrevet 12. november 2020 24 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tok botox i sinna/panne rynke... Har gått 1 uke og øynene er litt tunge og hovne. Ikke ekstremt, men nåkk til at jeg ser og føler det. Ingen andre ser det da, kun jeg. De nevnte at det kan skje og vil gå over etter ca 2 uker. Jeg er jo mindre pen nå og det føles ikke bra. Er det virkelig normalt, og vil dette gå over snart? Anonymkode: 9eff8...560 Jeg har også rennende øyne som svir litt... Anonymkode: 9eff8...560
AnonymBruker Skrevet 12. november 2020 #3 Skrevet 12. november 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Tok botox i sinna/panne rynke... Har gått 1 uke og øynene er litt tunge og hovne. Ikke ekstremt, men nåkk til at jeg ser og føler det. Ingen andre ser det da, kun jeg. De nevnte at det kan skje og vil gå over etter ca 2 uker. Jeg er jo mindre pen nå og det føles ikke bra. Er det virkelig normalt, og vil dette gå over snart? Anonymkode: 9eff8...560 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg har også rennende øyne som svir litt... Har aldri opplevd hovenhet etter botox i sinnarynken, eller i pannen for den saks skyld. Ikke rennende øyne heller. Du burde bare ringe de du har vært hos og spørre, det finnes jo noen som er allergiske. Jeg hadde ringt om det var meg. Anonymkode: 0a1e2...57f
AnonymBruker Skrevet 13. november 2020 #4 Skrevet 13. november 2020 Jeg har også vært redd for dette men har aldri opplevd å få tunge øyne, syns heller jeg får et våknere utrykk. Har tatt 4 ganger på 3,5 år. Spørs om ikke de har satt feil på deg, trøst deg med at virkningen avtar etter 2-3 mnd. Anonymkode: 425e2...7fd
AnonymBruker Skrevet 13. november 2020 #5 Skrevet 13. november 2020 På 12.11.2020 den 16.50, AnonymBruker skrev: Tok botox i sinna/panne rynke... Har gått 1 uke og øynene er litt tunge og hovne. Ikke ekstremt, men nåkk til at jeg ser og føler det. Ingen andre ser det da, kun jeg. De nevnte at det kan skje og vil gå over etter ca 2 uker. Jeg er jo mindre pen nå og det føles ikke bra. Er det virkelig normalt, og vil dette gå over snart? Anonymkode: 9eff8...560 Bruk heller pengene på norskkurs. Anonymkode: 8d0ab...78b 1
AnonymBruker Skrevet 13. november 2020 #6 Skrevet 13. november 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Bruk heller pengene på norskkurs. Anonymkode: 8d0ab...78b Nåmmin så bitter da😘 Anonymkode: 3a800...cf0
AnonymBruker Skrevet 14. november 2020 #7 Skrevet 14. november 2020 Jeg tok Botox i sinnarynken, opplevde at jeg så litt trøttere ut den første uka, men det ga seg raskt. Skulle du være usikker på noe ville jeg tatt kontakt med behandler. Lykke til! Anonymkode: 2f6a1...c86
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå