Gå til innhold

Holdt på å bli påkjørt her om dagen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var en dag for et par uker tilbake da drev jeg å flyttet hestene mine fra et beite og over til et annet, og da måtte jeg krysse veien...

Det regnet så jeg hadde tjuvlånt regntøyet til typen som er selvlysende orange og masse reflekser på her og der... :klovn:

Så på vei over med den nest siste hesten så hører jeg en bil som trår på som fy... Og kommer rundt svingen i den farta... Han ligger jo i riktig veibane men ligger helt inntill så det ikke var så mye plass til noen fotgjenger der. Så får han jo øye på oss da og står på 4 stive rett mot oss, så får han svingt litt på bilen da og heldigvis stoppet....

Gud så skremt jeg ble!! :redd:

Dette er da en vei som det ikke er noe gangvei eller sykkelvei ved siden av... Jeg har gått og syklet til både barneskole, ungdomskole, vidregående og jobb på denne veien i alle år... :hår:

Rart det ikke går ann å senke farten litt på en slik vei!!??!! :sinna::sjokkert:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Et kvinnfolk kjørte nesten på meg en gang jeg gikk over et gangfelt på grønn mann, fordi hun var så utålmodig med å komme videre... Da lurte jeg på om jeg skulle gå og gi henne en skyllebøtte, men jeg gidder ikke ha med sånne idioter å gjøre.

Det er mange som ikke burde hatt førerkort.

Skrevet

Ja, det er farlig for piggsvin å ferdes på veien. :icon_lol:

Nei, uff..

Skrevet
Ja, det er farlig for piggsvin å ferdes på veien.  :icon_lol:

Nei, uff..

Ja hverfall når de har på seg knæsj orange regntøy med reflekser, leier hest på 350kg og veier 90kg selv!!!b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...