Gå til innhold

"Hobby"

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Spekulanten

Hva sier der hvis partneren vil prøve seg som "hobby"gynokolog, f.eks. som et forspill, med spekulum osv.

Vil du tenkt at den personen må hvere syk/pervers eller .....?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Alle har forskjellige lyster. Noen kanskje litt uvanlige, men hvis man stoler på hverandre så er det dere som skal sette grenser og ikke andre.

Sykt er det ikke, tenk så mye annet som foregår da, mye som ikke har med sex og gjøre også, men kaller vi det sykt?

Nei, er dere enige, så prøv ut nyskjerrigheten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lek i vei mener jeg..har man den tryggheten at man kan utfolde sine innerste lyster er det bare positivt...alt må jo selvfølgelig være på begges premisser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, JEG ville ikke tenkt det, men sikkert mange andre, for vi er jo så forskjellige når det gjelder hva vi tenner på. Det går jo an å nærme seg dette temaet over lengre tid, la partneren bli fortrolig med tanken på dette. Hvis noen hadde spurt meg rett ut under sexakten om jeg ville ha et spekulum oppi meg, hadde jeg nok mistet lysten... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonym III

Er det noen som har erfaring med "gynologie leker" da?

Det høres spende ut, men en anne sak er om det kun er i fantasien.

Men er det store forskjell på lek med en stor dildo og et spekulum?

Vet ikke selv.

Men det gjelder vel for all sex uten om det "vanlige", så er man nød til å stole på hverandre

100 % og det samme gjelder vel komunikasjon mellom hverandre.

At man tør prate åpent med hverandre, uten at den enne eller andre partneren synes det er "idotisk".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva om damen i et forhold synes dette er kjempe-spennende og deilig... Og så neste gang hun går til gynekolog så blir hun veldig kåt og nyter hele undersøkelsen... Usj! Og hva med mannen da? Kan ikke han veldig lett bli sjalu hver gang hun skal til gynekolog nettopp fordi hun nyter det såpass mye? Og spesielt hvis det er en mannlig gynekolog?

Nei takk til et slikt forslag i mitt liv i alle fall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cuddlygirl

Ikke nødvendigvis syk/pervers, men MEGET spesiell..!! :-?

"Traumatisk" nok å gå til gynekolog om jeg ikke skal gjøre d hjemme også... nei takk, ingenting for denne dama!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...