AnonymBruker Skrevet 12. november 2020 #1 Skrevet 12. november 2020 Jeg er alenemor med meget begrenset økonomi. Dette vet datteren min på 8, og av den grunn vil hun ikke ønske seg noe til jul fordi hun tror vi ikke har råd. Jeg har imidlertid satt av litt nesten hver mnd kun med tanke på julen, og har ca 1000 kroner å bruke på en gave. Men så står jeg helt fast. Hun er liksom ferdig med dukkelek, og leker generelt. Hun liker å være ute, spille dataspill (har en arvet 3ds), liker å være kreativ, gå på ski (har både ski og sko). Tenkte i utganspunktet på en opplevelse som badeland f.eks, men pga corona kan drt bli en stund til, og vil gjerne at hun skal få noe hun kan glede seg over med en gang. Noen med tips til hva som er populært for ei jente på 8? Anonymkode: 58422...880
Arkana Skrevet 12. november 2020 #2 Skrevet 12. november 2020 Min datter på samme alder ønsker seg bl.a. sminkesett, stort maleskrin (hun fikk en stor tegnekoffert til jul i fjor som fortsatt er veldig populær, hun er også veldig kreativ), Teeny Ty-bamser, Lego Friends, utvidelser til Sims 4, lommekniv med flere funksjoner (hun er speider da, så sannsynligvis ikke et ønske for alle) og klær. På Panduro finnes det slike hobbybokser med alt mulig slags materiale som er perfekt for kreative barn.
AnonymBruker Skrevet 13. november 2020 #3 Skrevet 13. november 2020 Our generation dukker! Vår var ferdig med babyborn men er helt frelst over our generation dukker. Vennene som går i 6 kl leker også med de. Kanskje verd å sjekke ut. Vise hun forskjellig å høre hva hun syns om det. Lek drømmeleker, som om hun kunne ønske seg hva som helst, hva hadde hun ønsket seg da. Eller gi henne et lekeblad å be hun sette kryss ved ALT hun kunne tenke seg. Anonymkode: 3f6fe...914
AnonymBruker Skrevet 13. november 2020 #4 Skrevet 13. november 2020 Mange gode forslag her allerede! Ville helt klart lekt drømme-leken som ble foreslått: hvis jeg kunne ønske meg noe i hele verden ville jeg ønsket meg «_». Du kan jo starte og høre hva hun sier tilbake, fortsette litt sånn frem og tilbake. evt er brettspill gøy, mini plusplus har vært populært her, tegnesaker, Anonymkode: f29d5...113
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå