Grace Skrevet 2. august 2005 #1 Skrevet 2. august 2005 Har en rosa selskaspkjole jeg må finne sko til... Helst blekrosa, åpne og med hæl.. Noen som kan hjelpe???
Gjest Purple Skrevet 3. august 2005 #2 Skrevet 3. august 2005 Jeg har sett rosa sko både på Eurosko og Skoringen, men det var sånne "vanlige" selskapssko, ikke åpne sandalaktige. Men det var noe glitrende stæsj på ihvertfall...
Gjest lindas Skrevet 3. august 2005 #3 Skrevet 3. august 2005 på euro sko har de (lyse)rosa høyhelte, sandaler... disse er det ikke noe bling bling på men det kan jo lett fikses med noen små pynte nåler...
Gjest happyending Skrevet 3. august 2005 #4 Skrevet 3. august 2005 jeg kjøpte noen dritfine åpne, blekrosa sko med blingblinger på til 300kr på lille vinkel.. over nett... du kan jo sjekke om de har flere igjen..
Gjest Sukkerert Skrevet 4. august 2005 #5 Skrevet 4. august 2005 jeg kjøpte noen dritfine åpne, blekrosa sko med blingblinger på til 300kr på lille vinkel.. over nett... du kan jo sjekke om de har flere igjen.. ← Jepp, var nettopp inne på http://lillevinkelsko.no/ og så de var på salg.
Grace Skrevet 4. august 2005 Forfatter #6 Skrevet 4. august 2005 Nå fant jeg dem.... Tittet der når det første tipset kom inn, men fant de ikke... Men nå så jeg dem.. Thanx alot!!!
Grace Skrevet 11. august 2005 Forfatter #7 Skrevet 11. august 2005 Nå fant jeg dem.... Tittet der når det første tipset kom inn, men fant de ikke... Men nå så jeg dem.. Thanx alot!!! ← Jepp, de hadde dem og de var kjempefine. Men, selvfølgelig utsolgt... Må da lete videre.. Noen som har andre forslag? Trenger forøvrig også selskapsveske... Hjelp, det begynner å bli liten tid...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå