Gå til innhold

Tips til å piffe opp sexlivet for mannen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi fikk barn for 5 måneder siden og sexlivet dabbet selvfølgelig av. Men nå de siste ukene har jeg hatt så ufattelig lyst på han og vi har sex hver kveld. Men i og med jeg går hjemme hver dag og føler meg ekkel, så har jeg ikke helt selvtillitten til å gjøre meg sexy for han. I går kveld når datteren vår hadde sovnet, så begynte vi å kline og endte opp på en madrass på lekerommet. Samboer er ikke like erfaren som meg når det gjelder sex og har verken hatt leker i senga, og ikke prøvd andre stillinger enn misjonær og doggy før han traff meg 🙈 I og med jeg er så kåt, vil jeg utnytte det til det fulleste. 

Vurderer å kjøpe sex-brettspill, dildo og vibrator som kan lekes med. Og kanskje noe sexy undertøy.. Sender litt meldinger til han i ny og ne når han er på jobb der jeg skriver at jeg har sykt lyst på han. 

Gi meg noen tips så jeg kan føle meg sexy, tips til stillinger, leker og ting jeg kan gjøre for å pirre samboer 😏

Anonymkode: 7bc21...2c0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde gått all in, kjøpt en klessnor, festet den til tissen hans og dratt han rundt i leiligheten naken. 

Anonymkode: 49a55...501

• Liker 3
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hadde gått all in, kjøpt en klessnor, festet den til tissen hans og dratt han rundt i leiligheten naken. 

Anonymkode: 49a55...501

Er dette noe vi menn tenner på eller bør tenne på? 

Skrevet (endret)

Det er så utrolig mye gøy å gjøre når begge er med på det. 💜

Kanskje du kan lære noen nye sugeteknikker eller prøve å gi ham multiple? Eller kanskje strip-trening

PS: Kan være lurt å eksperimentere i de retningene han har lyst for å sikre at han er med? Hvis det er du som er mest ivrig, altså. 

Endret av Fioljenta
Skrevet

Dere kan ha sex andre steder enn sengen, striptease, leker, undertøy som du sier:)

Spill er gøy, vi har noen sånne terninger og stillingskort. Du kan jo kjøpe erotisk julekalender for å piffe opp desembermånden

Skrevet

Takk for tips! Lastet ned Couple Game i går, og for å si det sånn - det ble en veldig god kveld 😏 så da fikk jeg "lurt" han til å gjøre ting jeg har ønsket han skal gjøre, for spillet sa han måtte det. Han skrev melding i stad og sa han ville kjøpe noe undertøy og spille det igjen i kveld. Så det ble virkelig en deilig time for oss begge i går! Den appen anbefales 🙏

Anonymkode: 7bc21...2c0

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...