AnonymBruker Skrevet 12. november 2020 #1 Skrevet 12. november 2020 Har et lite bad som for ti år siden ble pusset opp i regi av borettslaget. Er velholdt og nøytralt og etter gjeldene våtromsnormer, så syns det er råflott å skulle bruke for mye penger på det, men det er sååå utrolig kjedelig. Beige gulvfliser og hvite veggfliser, og hvite møbler. Har lyst til å kjøpe et mørkere møblement og kunne så gjerne tenke meg å gjøre noe med det beige gulvet. Er det noen som har erfaring med å male gulvfliser? Når jeg googler det får jeg ikke inntrykk av at det er spesielt varig. Spesielt ikke i dusjsonen. Er det noen som har erfaring med dette og som har lykkes med det? Kunne tenke meg å stensilere det, slik at de ligner på slike historiske eller marrokanske fliser. Har sett litt på sånne klistrefliser, men det tror jeg heller ikke fungerer i dusjen. Vurderer eventuelt å legge flis på flis. Gulvet er ca 1,6 x 2,2 m. Er det noen som aner hva den jobben kan koste? Er litt ute etter å høre om noen har noen lure ideer eller andre alternativer til å legge nye fliser på gulvet😊 Blir takknemlig for alle eventuelle innspill😊 Anonymkode: 74a8a...3fe
Summeer Skrevet 12. november 2020 #2 Skrevet 12. november 2020 Flis på flis hvis ting er tett, eller så kan man bruke mikrosement. Men hvordan det er i dusjsone vet jeg ikke
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå