AnonymBruker Skrevet 12. november 2020 #1 Skrevet 12. november 2020 Heisann! Når jeg ringer noen/når noen ringer meg, klarer ikke den andre parten å høre meg tydelig grunnet støy/skurring. Dette skjer kun på vanlig telefonanrop, og ikke dersom jeg ringer med messenger, snapchat osv... mikrofonen virker ellers som normalt. Har sjekket om det har noe med dekningen å gjøre ved å bytte simkort i telefonen, men skurringen er fortsatt der:( Noen som vet hva årsaken til dette kan være? Anonymkode: bd32c...008
AnonymBruker Skrevet 12. november 2020 #2 Skrevet 12. november 2020 Hør med mobilselskapet om det er problemet i området, evt om antennen på tlf din er dårlig? (jobber selv på kundeservice for et mobilselskap) Anonymkode: 09d4b...956
Gjest Skrevet 13. november 2020 #3 Skrevet 13. november 2020 En ting som slår meg er at jo mer funksjoner smarttelefonene har fått, desto verre har samtalekvaliteten blitt. Min erfaring er at FaceTime har gitt best lyd, selv om begge parter er på 4G, men det fordrer jo at begge har iOS. Messenger, Snapchat, Skype, Whatsapp osv har jeg egentlig aldri brukt til lydsamtaler.
Hr. Aktiv Skrevet 13. november 2020 #4 Skrevet 13. november 2020 Gå et annet sted der det ikke støyer så mye.
Gjest Skrevet 13. november 2020 #5 Skrevet 13. november 2020 2 minutter siden, Hr. Aktiv skrev: Gå et annet sted der det ikke støyer så mye. Slutt å trolle.
Hr. Aktiv Skrevet 13. november 2020 #6 Skrevet 13. november 2020 2 minutter siden, Klagenfurt skrev: Slutt å trolle. Mulig mobilleverandørene troller ved å ha dårlig signal eller dårlig dekning enkelte steder. Jeg jobber ikke med det så her er det ikke jeg som troller.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå