Gjest Anonym Bruker Skrevet 12. november 2020 #1 Skrevet 12. november 2020 Kanskje burde ein ha egen tråd for kåte personer sidan det tilsynelatende er mange som gjir utrykk for å vera kåte.
Milky Skrevet 12. november 2020 #2 Skrevet 12. november 2020 Jeg er kåt men blir ikke noe før etterpå😠
AnonymBruker Skrevet 12. november 2020 #3 Skrevet 12. november 2020 Et par underkategorier hadde vært ok: - Tråden for generelle kåtskalker (som du foreslår) - Menn som rollespiller jenter/kvinner - Peniser generelt og hvordan størrelsen er sett i forhold til arbitrære objekter - Tranghet kontra slark i vagina - Ting som ikke har, men kanskje kunne skjedd, hvis du virkelig legger godviljen og fantasien til / Erotiske noveller +++ Anonymkode: 0799e...b7c 1
Missk89 Skrevet 12. november 2020 #4 Skrevet 12. november 2020 Dere kan vel heller stikke på nakenprat
AnonymBruker Skrevet 12. november 2020 #5 Skrevet 12. november 2020 1 time siden, Anonym Bruker skrev: Kanskje burde ein ha egen tråd for kåte personer sidan det tilsynelatende er mange som gjir utrykk for å vera kåte. Jeg ser ikke vits når man ikke kommer noe vei uansett. Når jeg er det vil jeg ha the real deal i real life ellers blir jeg bare for frustrert. Å snakke om det med andre på nett er bare frustrerende og kan oppsluke hele dagen min å gjøre meg for ukonsentrert på det jeg må gjøre. Det er som rastløse føtter det vil jeg ikke ha. Anonymkode: 9a85c...5eb
Bamseklemmer Skrevet 12. november 2020 #6 Skrevet 12. november 2020 Twitter er den nye arenaen for kåte mennesker, her inne er det et alt for mange som benekter sin egen ereksjon. Det virker mere som det er straffbart å være kåt, enn å ha forståelse at folk er forskjellige og søker etter svar på forskjellige ting. Seksualitet handler nettopp om kåthet og glede, så ikke bann i kirka kjære prest🤔
AnonymBruker Skrevet 12. november 2020 #7 Skrevet 12. november 2020 1 time siden, Missk89 skrev: Dere kan vel heller stikke på nakenprat Nakenprat er bare simp side. Kvinneguiden er ok Anonymkode: 84d6b...2f3
Gjest Tranma Skrevet 12. november 2020 #8 Skrevet 12. november 2020 Kvinneguiden er jo prima side å re kåt på 😎😂
Gjest Anonym Bruker Skrevet 12. november 2020 #9 Skrevet 12. november 2020 (endret) Ikkje har ein lov å klemme hverandre under koronapandemien. (kun ektefelle / barna ). Ikkje har ein lov å håndhilse på hverandre. Mange vegrer seg for å ha sex med andre. Ja, Kanskje har pandemien etterhvert gjordt noe med følelseslivet / Intime til mange som det ikkje ønsker snakkes så mye om idet offentlige rom. ? Kun tanker som ein deler på KG. Endret 12. november 2020 av Anonym Bruker
AnonymBruker Skrevet 13. november 2020 #10 Skrevet 13. november 2020 13 timer siden, Anonym Bruker skrev: Ikkje har ein lov å klemme hverandre under koronapandemien. (kun ektefelle / barna ). Ikkje har ein lov å håndhilse på hverandre. Mange vegrer seg for å ha sex med andre. Ja, Kanskje har pandemien etterhvert gjordt noe med følelseslivet / Intime til mange som det ikkje ønsker snakkes så mye om idet offentlige rom. ? Kun tanker som ein deler på KG. Det tror jeg. Det kroppslige blir mer bortgjemt. Dessuten er det ikke lett å snakke om i utgangspunktet. Det kan være ok å høre om noen tenker litt i samme baner som en selv. Anonymkode: a9bb7...0ed
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå