Gå til innhold

Hva med Tråd for kåte personer ?

Anbefalte innlegg

Gjest Anonym Bruker
Skrevet

Kanskje burde ein ha egen tråd for kåte personer  sidan det tilsynelatende er mange som gjir utrykk for å vera kåte.     

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er kåt men blir ikke noe før etterpå😠

Skrevet

Et par underkategorier hadde vært ok:

- Tråden for generelle kåtskalker (som du foreslår)

- Menn som rollespiller jenter/kvinner

- Peniser generelt og hvordan størrelsen er sett i forhold til arbitrære objekter

- Tranghet kontra slark i vagina

- Ting som ikke har, men kanskje kunne skjedd, hvis du virkelig legger godviljen og fantasien til / Erotiske noveller

+++

Anonymkode: 0799e...b7c

• Liker 1
Skrevet

Dere kan vel heller stikke på nakenprat

Skrevet
1 time siden, Anonym Bruker skrev:

Kanskje burde ein ha egen tråd for kåte personer  sidan det tilsynelatende er mange som gjir utrykk for å vera kåte.     

Jeg ser ikke vits når man ikke kommer noe vei uansett. Når jeg er det vil jeg ha the real deal i real life ellers blir jeg bare for frustrert. Å snakke om det med andre på nett er bare frustrerende og kan oppsluke hele dagen min å gjøre meg for ukonsentrert på det jeg må gjøre. Det er som rastløse føtter det vil jeg ikke ha. 

Anonymkode: 9a85c...5eb

Skrevet

Twitter er den nye arenaen for kåte mennesker, her inne er det et alt for mange som benekter sin egen ereksjon. Det virker mere som det er straffbart å være kåt, enn å ha forståelse at folk er forskjellige og søker etter svar på forskjellige ting.

Seksualitet handler nettopp om kåthet og glede, så ikke bann i kirka kjære prest🤔

Skrevet
1 time siden, Missk89 skrev:

Dere kan vel heller stikke på nakenprat

Nakenprat er bare simp side. Kvinneguiden er ok

Anonymkode: 84d6b...2f3

Skrevet

Kvinneguiden er jo prima side å re kåt på 😎😂

Gjest Anonym Bruker
Skrevet (endret)

Ikkje har ein lov å klemme hverandre under koronapandemien.  (kun ektefelle / barna ).     Ikkje har ein lov å håndhilse på hverandre.   Mange vegrer seg for å ha sex med andre.  

Ja, Kanskje har pandemien etterhvert gjordt noe med følelseslivet / Intime  til mange som det ikkje ønsker  snakkes så mye om idet offentlige rom. ?     Kun tanker som ein deler på KG.   

Endret av Anonym Bruker
Skrevet
13 timer siden, Anonym Bruker skrev:

Ikkje har ein lov å klemme hverandre under koronapandemien.  (kun ektefelle / barna ).     Ikkje har ein lov å håndhilse på hverandre.   Mange vegrer seg for å ha sex med andre.  

Ja, Kanskje har pandemien etterhvert gjordt noe med følelseslivet / Intime  til mange som det ikkje ønsker  snakkes så mye om idet offentlige rom. ?     Kun tanker som ein deler på KG.   

Det tror jeg.  Det kroppslige blir mer bortgjemt.  Dessuten er det ikke lett å snakke om i utgangspunktet.  Det kan være ok å høre om noen  tenker litt i samme baner som en selv.

Anonymkode: a9bb7...0ed

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...