Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hørte en del musikk på ørene i starten av fødselen (hjemme) sist gang, og det boostet virkelig motivasjonen min! (Og jeg fikk drømmefødselen!) Nå er jeg på utkikk etter nye fødesanger 😀

Foreløpig har jeg disse på listen:

Imagine dragons-natural

The weeknd, daft punk: i feel it camping

Stefan Nilsson: Wilmas tema

Shawn Mendes, Julia Michaels: like to be you

Susanne Sundfør: delirious

Sister Hazel: this Kind of love

Alan Walker: faded (restrung) 

Enya: my! My! Times fleste

Enya: watermark

Vamp: liten fuggel

Mika: happy ending

Har dere tips til flere? 😄

Anonymkode: bcdc1...411

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er ung og ikke-kommende mor, men skal si at man lærer noe nytt hver dag 😅

Anonymkode: ea470...22e

• Liker 10
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er ung og ikke-kommende mor, men skal si at man lærer noe nytt hver dag 😅

Anonymkode: ea470...22e

Jeg er eldre og har fått mine to barn, og må meddele at her lærte jeg også noe nytt!🤣

• Liker 2
Skrevet

Og jeg er i 30årene og venter nummer to og lærte noe nytt 😳 fødesanger? Var mest opptatt av å puste jeg 😅 har ingen forslag dessverre. Musikksmak er så individuelt og om du trenger noe som pumper deg opp eller roer deg ned er vel også individuelt... 

Anonymkode: fa121...51b

• Liker 1
Skrevet

Hadde virkelig ikke tid til å tenke på at jeg ville høre på musikk og tanken har aldri slått meg med fødesanger.

Anonymkode: fd207...6fb

Skrevet

Visste ikke at det fantes noe slikt engang, jeg var egentlig mer opptatt av å få ut ungen enn å høre musikk 🙈😅

Anonymkode: bd8a0...3a2

Skrevet

Sånt har jeg aldri hatt tid til når jeg har født.

Skrevet

Three Little Birds av Bob Marley gikk på repeat under min andre fødsel. Det roet meg ned og det hjalp å høre ham synge every little thing is gonna be alright. For oss som lett går i krise!! 

Anonymkode: 99173...3c0

Skrevet

Jeg liker best å lukke meg selv når jeg føder, om det gir mening? Så jeg hører mye klassisk musikk hvor jeg virkelig kan lukke ut det ene instrumentet etter det andre å bare fokusere på celloen eller fiolinen. Litt sært kanskje, men Canon i d major er virkelig en fin sang. Liker også godt caravane av Raphael eller street of London, som ikke er klassiske. 

Anonymkode: 51998...6bb

Skrevet

Jeg minnes at jordmor spurte om hun skulle skru på nattradio på slutten av fødselen min, men nei, det var ikke snakk om. Jeg skulle sove mellom riene (for jeg var utslitt) og dessuten ødela det konsentrasjonen. Forstyrrende med bråk :P

Skrevet

Jeg tenkte bare å dra på sykehuset og føde uten musikk, kunst eller andre kulturelle innslag. Mulig jeg er gammeldags. Lykke til med spillelista

Anonymkode: ef15a...b98

• Liker 1
Skrevet

Jeg lukket meg selv inn begge ganger. Musikk hadde bare irritert meg. 

Anonymkode: 2025b...c2a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...