Janus82 Skrevet 12. november 2020 #1 Del Skrevet 12. november 2020 Utifra det jeg fant her på en inskripsjon i Danmark. De kriget jo mest mens Svenskene bare handlet så ikke rart A: Sasgerðr, Finnulfr's daughter, raised the stone, in memory of Óðinkárr Ásbjǫrn's son, the valued and loyal to his lord. B: A sorcerer (be) the man who breaks this monument![10] Kilde https://en.wikipedia.org/wiki/Skern_Runestone#Description Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. november 2020 #2 Del Skrevet 12. november 2020 Men jeg forstår ikke helt... 🤨 hvorfor var de homser, utfra det som står der? 🤔 Anonymkode: c1ebc...7c5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Janus82 Skrevet 12. november 2020 Forfatter #3 Del Skrevet 12. november 2020 39 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men jeg forstår ikke helt... 🤨 hvorfor var de homser, utfra det som står der? 🤔 Anonymkode: c1ebc...7c5 Jeg mener come an. Svenskene drev bare med shopping, det er jo veldig gay da Men har kun funnet anti homo av et Dansk runeskrift. Kan hende det er annet som nevner Ergi men ikke funnet enda. Grunnen er AC Valhalla spillet osv. Min kritikk er mest den forferdelige undercut hipster hårsveisen, æssssj vikinger hadde ikke det. Men det er fiksjonelt historie så antar man kan bare la gå der. Men TV Serien Vikings har ingen unnskyldning, den suger så mye ræv 😮 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. november 2020 #4 Del Skrevet 12. november 2020 2 timer siden, Janus82 skrev: Jeg mener come an. Svenskene drev bare med shopping, det er jo veldig gay da Men har kun funnet anti homo av et Dansk runeskrift. Kan hende det er annet som nevner Ergi men ikke funnet enda. Grunnen er AC Valhalla spillet osv. Min kritikk er mest den forferdelige undercut hipster hårsveisen, æssssj vikinger hadde ikke det. Men det er fiksjonelt historie så antar man kan bare la gå der. Men TV Serien Vikings har ingen unnskyldning, den suger så mye ræv 😮 Herregud. Anonymkode: 4bd91...963 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. november 2020 #5 Del Skrevet 12. november 2020 Du kjeder deg voldsomt eller hva? Anonymkode: fded1...356 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. november 2020 #6 Del Skrevet 12. november 2020 Jeg skjønte ikke dette. Men det fantes garanter homofile vikinger, uavhengig om de var svensker eller dansker. Det samme gjelder heterofile vikinger. Anonymkode: 6c405...8e6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midgard Skrevet 13. november 2020 #7 Del Skrevet 13. november 2020 TS er kanskje bare over gjennomsnittet interessert i rompe, han har jo til og med "anus" i navnet sitt. Et gammelt jungel ord. Ikke rist på skapet, du vet aldri hva som faller ut.. #satire #ironi 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november 2020 #8 Del Skrevet 13. november 2020 20 timer siden, Janus82 skrev: Jeg mener come an. Svenskene drev bare med shopping, det er jo veldig gay da Ja. For å drive med handelsvirksomhet er selvfølgelig nøyaktig det samme som å shoppe (Som for øvrig heller ikke har noe med homofili å gjøre). Jaja, det er jo fredag. Anonymkode: ca9df...310 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november 2020 #9 Del Skrevet 13. november 2020 Ja, dette har overbevist meg at alle svenske vikinger var homofile. En statistisk sensasjon, men fullt troverdig. 👀 Anonymkode: 3d301...1c4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stan Skrevet 15. november 2020 #10 Del Skrevet 15. november 2020 På 12.11.2020 den 12.55, Janus82 skrev: Utifra det jeg fant her på en inskripsjon i Danmark. De kriget jo mest mens Svenskene bare handlet så ikke rart A: Sasgerðr, Finnulfr's daughter, raised the stone, in memory of Óðinkárr Ásbjǫrn's son, the valued and loyal to his lord. B: A sorcerer (be) the man who breaks this monument![10] Kilde https://en.wikipedia.org/wiki/Skern_Runestone#Description Dette hører vel hjemme i en annen kategori? Har KG en kategori for homofobi? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2020 #11 Del Skrevet 16. november 2020 På 12.11.2020 den 12.55, Janus82 skrev: Utifra det jeg fant her på en inskripsjon i Danmark. De kriget jo mest mens Svenskene bare handlet så ikke rart A: Sasgerðr, Finnulfr's daughter, raised the stone, in memory of Óðinkárr Ásbjǫrn's son, the valued and loyal to his lord. B: A sorcerer (be) the man who breaks this monument![10] Kilde https://en.wikipedia.org/wiki/Skern_Runestone#Description Du er veldig opptatt av homofile og transpersoner. Mistenkelig opptatt av dem. Anonymkode: e83a1...4fb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå