Gå til innhold

Annonsering er blitt så dyrt på finn.no!

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

500 kroner for å søke i 12 kommuner? Jeg som søker etter hus over store deler av landet nå måtte ut med en tusenlapp for å dekke det området jeg søker i. Og bilannonsene koster fra 300 nå. Skal jeg virkelig måtte betale kr 300 for å legge ut en delebil til 4-5000 som jeg kanskje ikke får solgt en gang? Sukk.

Er det noe annet nettsted som er billigere?

Anonymkode: 5b34e...577

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Denna skjønte jeg ikke.. du må jo ikke betale for å søke opp boligannonser, det ligger der jo gratis? Ang bilannonsene er ikke det mitt felt så det aner jeg ikke. 

Anonymkode: 6a38f...033

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er da helt gratis å søke etter annonser på finn.no

300,- for å legge ut en bil er ikke dyrt synes jeg.

Anonymkode: 8c953...3d6

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønte heller ikke det med å søke på annonser. Det koster ingenting? Jeg er aktiv søker av bolig selv.

Synes for øvrig at 300 kr er rimelig for en bilannonse. Er det snakk om delebil, finnes det helt sikkert andre egnede markedsplasser, kanskje til og med forum med lov til salg, som muligens ikke koster noe. 

Anonymkode: eaac5...670

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei ikke for å søke...for å legge ut annonse der man søker etter bolig! Ja skjønner at det også koster i aviser, så har vel bare blitt vant til at alt er gratis på finn....var det ikke det før da? TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Nei ikke for å søke...for å legge ut annonse der man søker etter bolig! Ja skjønner at det også koster i aviser, så har vel bare blitt vant til at alt er gratis på finn....var det ikke det før da? TS

Nei, tvert imot kostet det noen få kroner å legge ut ting på Torget også før. Nå kan du gjøre det gratis. Jeg la ut bilannonse (tilnærmet vrakbil) for over ti år siden, og det var ikke gratis. Husker ikke pris, men det var i samme leia som nå.

Anonymkode: 498e2...b3a

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ah....nå skjønner jeg. Det koster ingenting å legge ut delebil til max 5000, det kan man gjøre på torget! Tjener jo bare max 2000 kr på den bilen så... TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner godt at de må innhente penger et sted, det meste av aktivitet på Finn er jo helt gratis, og det er en veldig brukervennlig plattform å annonsere på. 

La nylig ut en campingvogn, og det betalte jeg 400 for. Helt greit, så mye som jeg har brukt tjenesten gratis til andre ting. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...