Gå til innhold

Høyt hårfeste

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har veldig høy panne, tykt hår ellers. Hvilken frisyre er best? Synes noen lugger blir liggende sånn at pannen nesten fremheves, gjelder kanskje tynn lugg med. Hårfestet er høyt over mitt fremste punkt på panna. Hvis jeg har tynn lugg så fremheves fasongen på en måte. Er det bare tykk lugg som gjelder? Vil gjerne ha eksempler 😊

Anonymkode: 5e425...705

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har samme. Lang, stor panne og attpåtil høye viker så jeg kan ikke ha pannelugg. Blir bare ei stripe går i midten i så fall 😭🤦🏼‍♀️. Har litt sideskill som gir meg en mer "avrundet" panne, og noen ganger bare driter jeg i det og har en sideskill jeg legge "bak" på en måte. (det som ville vært pannelugg bare får være sammen med resten av håret).

Jeg kan på en måte ikke gjøre noe med at panna er gigantisk. Det hjelper også å for eks fremheve øyebryn / andre del av fjeset.

Anonymkode: bbb06...3b4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vist du faktisk har veldig høy panne, så tror jeg ikke lugg er best. De fleste høye panner blir fremhevet av dette. Jeg har selv veldig høy panne og tjukt hår.  Med lugg får jeg verdens største panne istedenfor en svær en. 

Endret av Chomsky89
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har og alltid hatt høy/stor panne, nesten conehead.. 😄 Men pannelugg er ikke løsningen for min del. I tillegg mister jeg en del av håret for tiden med viker så jeg ser mer ut som en middelaldrende mann på håret enn kvinne... Men her har jeg gitt faen og trekker håret bakover i hestehale hvis jeg ønsker det. Har sett mange eksempler på frisyrer men altså man kan jo ikke skjule det åpenbare uansett så jeg gidder ikke. Men ønsker deg lykke til på jakte, du er sikkert yngre enn meg så da er det nok håp.. :P 

Anonymkode: 8a32c...bf6

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har funnet en perfekt frisyre 😄 Noen er sikkert kjent med to-hårstrikker-hestehalen hvor man samler det tunge håret bak i en hestehale og deretter "pyntehåret" foran oppi hestehalen som ligger bak med en hårstrikker nr. 2, på den måten kan man få mer volum og det sliter mindre på hårfestet. Istedenfor å lage en stram hestehale med foran-håret så bevarer jeg midtskillen og puffer håret litt opp på sidene. Litt vanskelig å forklare, men istedenfor bilde 1 så ser det mer ut som bilde 2

image.png.dd504c3afd7695458a81c41b6b66342c.png

image.png.d118bc64807afcf64eaf3f1f373c5e06.png

Anonymkode: 9078b...10f

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tips, folkens! Har alltid fått høre at lugg er løsningen. Men tenker annerledes nå 😊

Anonymkode: 5e425...705

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har de sykeste vikene og er kvitte m tynt hår. Hater d. Må bare ha midtskill får å skjule de. Helt krise om det feks blåser el tør ikke å bade for d er så pinlig. Håret som dekker vikene så vidt et veldig tynt. Har lyst til å ta hår transplantasjon.  

Anonymkode: 38220...8bd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...