AnonymBruker Skrevet 12. november 2020 #1 Skrevet 12. november 2020 Jeg er alene 100% med barn og har lite hjelp til barnepass. barnevakt koster fort over 100 kr timen så økonomien lider når jeg velger den løsningen. hvordan får dere andre tid til å date og bli kjent med en ny mann? det bør jo gå lang tid før man introduserer barn og ny kjæreste, men det er utfordrende med tanke på tid og økonomi å la det gå fx et helt år... Er jeg dømt til å være singel til barna er store..?? barna er 8 og 9 år. Anonymkode: a3ade...a8a
AnonymBruker Skrevet 12. november 2020 #2 Skrevet 12. november 2020 Barnepass er jo selvfølgelig svaret, selv om jeg skjønner at det kan være utfordrende. Nå er jeg selv mann og aleneforsørger, men har heldigvis mulighet til å få hjelp til pass av mine foreldre ved behov. Da er det jo mulig å date. Hadde jeg ikke hatt den muligheten hadde det ikke blitt noen dating, rett og slett. Anonymkode: 821fd...49a 1
AnonymBruker Skrevet 12. november 2020 #3 Skrevet 12. november 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg er alene 100% med barn og har lite hjelp til barnepass. barnevakt koster fort over 100 kr timen så økonomien lider når jeg velger den løsningen. hvordan får dere andre tid til å date og bli kjent med en ny mann? det bør jo gå lang tid før man introduserer barn og ny kjæreste, men det er utfordrende med tanke på tid og økonomi å la det gå fx et helt år... Er jeg dømt til å være singel til barna er store..?? barna er 8 og 9 år. Anonymkode: a3ade...a8a Jeg er alenemor selv og har fått meg kjæreste. Han kom på besøk på kveldene etter sønnen min hadde lagt seg for kvelden. Hvis ikke en potensiell kjæreste ikke respekterer at du har barn så fungerer det ikke i lengden. Etterhvert som vi ble trygge i forholdet så introduserte jeg barnet til kjæresten. Nå spiser vi middag sammen 1 gang i uken og han sover på gjesterommet enn så lenge. Vi har bestemt at vi ikke sover sammen før vi evnt flytter sammen. Vi drar på restauranter å spiser på dagtid når barnet er i barnehagen. Han jobber turnus offshore og jeg arbeider deltid. Så vi bruker dagtid på alenetid og sex 😊 Alt er mulig. Jeg har foreldre som kan sitte barnevakt eller søsteren min. Men kjæresten min viser stor forståelse for at barnet mitt kommer først 😊 Anonymkode: 10696...bf4 1
GammelKaktus Skrevet 12. november 2020 #4 Skrevet 12. november 2020 Jeg har ingen planer om dating så her går det helt fint. 😄 Men sitter ofte "barnevakt" for ei venninne når hun er med kjæresten sin, de treffes ikke så ofte siden han jobber offshore og hun og er alenemamma så da er barnet hennes hos meg når de er på dates. Ellers så jobber hun og turnus så de er mye sammen når barnet er på skolen og kjæresten har fri. De har vært sammen i over et år men hun vil vente litt lenger for hun vil ikke ha folk inn og ut av livet til barnet. Ille nok at faren forsvant om hun ikke skal ta inn en ny som pluselig bare forsvinner. Så planen er at hun skal introdusere kjæresten mer og mer til sommeren, da har de holdt det gående i 2 år, er jo voksne folk begge to så de har det ikke travelt. 1
AnonymBruker Skrevet 19. november 2020 #5 Skrevet 19. november 2020 På 12.11.2020 den 10.59, FrøkenMånestråle skrev: Jeg har ingen planer om dating så her går det helt fint. 😄 Men sitter ofte "barnevakt" for ei venninne når hun er med kjæresten sin, de treffes ikke så ofte siden han jobber offshore og hun og er alenemamma så da er barnet hennes hos meg når de er på dates. Ellers så jobber hun og turnus så de er mye sammen når barnet er på skolen og kjæresten har fri. De har vært sammen i over et år men hun vil vente litt lenger for hun vil ikke ha folk inn og ut av livet til barnet. Ille nok at faren forsvant om hun ikke skal ta inn en ny som pluselig bare forsvinner. Så planen er at hun skal introdusere kjæresten mer og mer til sommeren, da har de holdt det gående i 2 år, er jo voksne folk begge to så de har det ikke travelt. Så snilt av deg❤️ Anonymkode: b5208...fbd
Gjest WhisperingWind Skrevet 19. november 2020 #6 Skrevet 19. november 2020 De er såpass stor at du kunne brukt en ungdom. De tar gjerne litt mindre pluss noe mat og digg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå