AnonymBruker Skrevet 12. november 2020 #1 Skrevet 12. november 2020 Og jeg føler meg litt sånn.. rar? Vi er i et avstandsforhold og ting har ikke vært lett under corona. Reiserestriksjoner, planer som ikke ble noe av etc. Per dags dato vet jeg ikke når vi får sett hverandre igjen. Vi har også kranglet en del de siste 2 månedene. Lurer på om han sender meg blomster i dag, men vil egentlig ikke forvente noe heller. Samtidig stikker det litt når jeg tenker på starten av forholdet. Han skrev brev og sendte meg blomster på døra både på 6 måneds jubileum og når jeg flyttet til ny leilighet. Føler meg litt trist, fordi vi kranglet aldri før. Tips til hvordan jeg kan slutte å overtenke og bare ta dagen med ro? Anonymkode: bbb69...2fd
AnonymBruker Skrevet 12. november 2020 #2 Skrevet 12. november 2020 Kanskje du skal ta initiativ til å gjøre noe hyggelig mot han for å markere dagen? Anonymkode: 65ecc...746 3
AnonymBruker Skrevet 12. november 2020 #3 Skrevet 12. november 2020 Har du sendt han noe da? Anonymkode: 98ab0...6aa 2
AnonymBruker Skrevet 12. november 2020 #4 Skrevet 12. november 2020 Har du sagt at du ønsker at dagen markeres? Anonymkode: 80c26...032 1
AnonymBruker Skrevet 12. november 2020 #5 Skrevet 12. november 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har du sagt at du ønsker at dagen markeres? Anonymkode: 80c26...032 Han vet det. Vi skulle egentlig til Paris for å feire men det ble som sagt ikke noe av pga. corona. Anonymkode: bbb69...2fd 1
Milky Skrevet 12. november 2020 #6 Skrevet 12. november 2020 Kan ikke du sende noe til han da? Jeg har tidligere brukt morgenlevering og sendt kurv med goder når vi ikke bodde sammen. Det må bestilles dagen før da😅 også kan du heller prate med han om situasjonen istedenfor å gruble på det selv. Bare si det du føler! 2
AnonymBruker Skrevet 12. november 2020 #7 Skrevet 12. november 2020 Høres kjipt ut. Har også jubileum denne uka, 3 år, og de 2 første var avstand. Jeg passet på å skrive hyggelige ting til han, sende bilder, og om mulig sende han en pakke, men jeg var fattig student og kunne ikke bruke mye penger. Han bryr seg ikke om materielle gaver heldigvis, men setter pris på ord og handling Skriv en fin melding til han om hvorfor du setter pris på han, legg ved noen bilder av dere. Ikke vent på han, men gjør det først. Å vente på den andre og "leke leker" er ikke noe poeng i et godt forhold. Gi av deg selv, og så får du forhåpentligvis tilbake. Høres veldig tungt ut å ikke vite når dere møtes igjen, det var det som gjorde at vi holdt ut - å vite når. Men det er jo umulig nå. Føler med deg! Anonymkode: edbef...c19 1
AnonymBruker Skrevet 12. november 2020 #8 Skrevet 12. november 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Høres kjipt ut. Har også jubileum denne uka, 3 år, og de 2 første var avstand. Jeg passet på å skrive hyggelige ting til han, sende bilder, og om mulig sende han en pakke, men jeg var fattig student og kunne ikke bruke mye penger. Han bryr seg ikke om materielle gaver heldigvis, men setter pris på ord og handling Skriv en fin melding til han om hvorfor du setter pris på han, legg ved noen bilder av dere. Ikke vent på han, men gjør det først. Å vente på den andre og "leke leker" er ikke noe poeng i et godt forhold. Gi av deg selv, og så får du forhåpentligvis tilbake. Høres veldig tungt ut å ikke vite når dere møtes igjen, det var det som gjorde at vi holdt ut - å vite når. Men det er jo umulig nå. Føler med deg! Anonymkode: edbef...c19 Takk for at du deler din historie Jeg har allerede sendt en koselig melding og et par bilder av oss. Føler meg litt bedre nå. Av oss to så har han fast jobb, mens jeg mistet jobben min for 2 måneder siden. Så har dessverre ikke så mye penger til å bruke på gaver. TS Anonymkode: bbb69...2fd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå