Gå til innhold

Hvor mye strøm betaler du pr mnd?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mellom 1000 og 1500. Bor i enebolig med garasje. :) 

Anonymkode: d7a5a...d34

Skrevet

Har bemerket meg at det har lagt på rundt 800 kr i måneden i det siste. Blir vel litt mer nå i vinter tenker jeg. 60 kvm leilighet. 

Skrevet

Det varierer litt men gjennomsnittlig ligger det på 860 kroner dette året, men da er fjernvarme, vann og strøm samlet. 

Har rundt 70 kvm. :) 

Skrevet

Det varierer etter årstiden. Men det er alt fra 700 til 1200 kr.

Skrevet

84 kvm leilighet. I fjor vinter og sommer har det variert mellom ca 250-500 kroner. 

2.etasje, fyrer lite og bor der alene.

A9D8FC48-9157-4031-973A-39D2019EA79B.jpeg

Anonymkode: c670d...ad7

• Liker 1
Skrevet (endret)

Har en blokkleilighet på 67 kvm, og den varmes opp av radiatorer med fjernvarme. Altså ikke med strøm. Det sparer jeg en del strøm på.

Sommerhalvåret og litt ut på høsten er strømregningene mine på rundt 350 kr. Men nå i november kom strømregning på 420 kr.  Der vil den vel ligge i vinterhalvåret. Antar det er pga mørket og at jeg bruker mer lys da, samt at jeg bruker luftavfukteren til å tørke klesvask på stativ flere ganger i uka inne på et rom, istedenfor gratis ute i friluft på verandaen som jeg gjør om sommeren.

EDIT;

summen jeg oppgir er inkl nettleie

Endret av Million
Skrevet

Sist regning var på 1100kr

350kr var strøm , resten nettleie

150kvm

Anonymkode: 4e70e...b09

Skrevet

Rett over 300 ca., inkl. Nettleie. 87kvm.

Anonymkode: 015b3...00c

Skrevet

Har betalt rundt 450 kroner, og det inkl nettleie. Bor dog alene, i en leilighet på 64 kvadrat. 

Skrevet
1 time siden, exictence skrev:

Betaler alt.

Anonymkode: 82da0...d07

• Liker 5
Skrevet

500-1500 i mnd (variasjon fra minste sommer til høyeste vinter). Rekkehus, 100 kvm.

Anonymkode: 732ff...d5d

Skrevet

850 inkludert nettleie. Leilighet på 80kvm. Mange svar oppe og synes dere betale ikke mye i forhold til str.av bolig. Er det med eller uten nettleie. Hvis det er inkludert nettleie, hvordan kunne dere bruke så lite strøm. Selv har jeg en varmeovn på. Siste regning var ca 1100kw strøm. Har Fjordkraft som leverandør. Hvilken leverandører bruke dere?

Anonymkode: f5858...cb8

• Liker 1
Gjest Føsleguri
Skrevet

Den siste regning var på kr. 620,- inkl. nettleie. Bor leilighet på 45 kvm i ny blokk med leiligheter over, under og på begge sider.

Skrevet

8-900 kr om sommeren og alt i fra 1.500 - 3.000 kr om vinteren. Det er totalt med nettleie, pr mnd. AMS måler, så det skulle være ganske nøyaktig.

To personer i husstanden, enebolig, gammelt trekkfullt hus. Bruker to panelovner på termostat som holder temperaturen over 15 grader. Bruker vedfyring ved siden av, to vedovner, ved for cirka 6.000 kr i tillegg. 

Anonymkode: a5407...a0d

• Liker 2
Skrevet

Den siste måneden var det ca 300kr for enebolig på ca 200kvm fra 1968, som lekker varme i alle retninger. I sommer, med de superlave prisene, var det vel 60-70kr på det laveste. Jeg bruker Tibber, som er det ærlige unntaket i et ellers kjipt marked, og kan varmt anbefale dem. Om noen vil ha en invitasjon dit med 500kr i lokkepremie til deres egen lille butikk, send meg en melding og jeg inviterer. :)

Skrevet

3500 kr i mnd (260 kvm pluss 42 kvm utleiebolig). Har gulvvarme og varmepumpe...

Anonymkode: f9c6f...f2e

Skrevet

I snitt 100,- per måned, bor i bofellesskap.

Skrevet

240 per måned.

Oppvarming og varmtvann dekkes av fellesutgifter.

Folk har så forskjellig utgangspunkt, så det blir litt som å spørre hvor tung en stein er 😄

Anonymkode: 97658...301

• Liker 3
Skrevet

Siste regning var på 1400kr. Enebolig på 170kvm, 5 i familien. 2 tenåringer, mye dusjing og vask av klær. Har en elbil som lades kun hjemme. Har ikke peis så en del går til oppvarming.

Anonymkode: 39187...1d2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...