AnonymBruker Skrevet 12. november 2020 #1 Skrevet 12. november 2020 Når det ikke finnes tegn på mobil, nettbrett eller pc. Hvordan ville dere prøvd å finne ut av utroskap? Anonymkode: 6e333...ab2
AnonymBruker Skrevet 12. november 2020 #2 Skrevet 12. november 2020 Kanskje h*n ikke var utro allikevel, da? Anonymkode: 1e47c...26e 22
AnonymBruker Skrevet 12. november 2020 #3 Skrevet 12. november 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Når det ikke finnes tegn på mobil, nettbrett eller pc. Hvordan ville dere prøvd å finne ut av utroskap? Anonymkode: 6e333...ab2 Chat i apper, jobbchat og noter humør rundt dager du ser for deg at han kunne vært utro. Kyss og lukt på han rett etter jobb etc. Anonymkode: 5b062...ef9 1
AnonymBruker Skrevet 12. november 2020 #4 Skrevet 12. november 2020 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kanskje h*n ikke var utro allikevel, da? Anonymkode: 1e47c...26e Har reagert på noen endringer ved han. Anonymkode: 6e333...ab2
AnonymBruker Skrevet 12. november 2020 #5 Skrevet 12. november 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Chat i apper, jobbchat og noter humør rundt dager du ser for deg at han kunne vært utro. Kyss og lukt på han rett etter jobb etc. Anonymkode: 5b062...ef9 Apper har jeg også sjekket, eller, blir aldri helt sikker på snapchat. Lukter bare jobb av han. Er som om han steller seg til å ikke lukte meg når han reiser for tiden. Anonymkode: 6e333...ab2
AnonymBruker Skrevet 12. november 2020 #7 Skrevet 12. november 2020 Folk må slutte å se utrospøkelset på høylys dag, det alene kan være nok til å ødelegge et forhold. Enkelte er mer opptatt av å finne ut om partner er utro enn å pleie forholdet, totalt turn-off, og blir man stadig vekk uskyldig dømt får man avsmak til slutt. Anonymkode: 1b590...82b 21
AnonymBruker Skrevet 12. november 2020 #8 Skrevet 12. november 2020 Tillegg: Som mann merker man på sekundet om partner mistenker deg for utroskap, og det er nokså irriterende og når du vet det er grunnløst. Ofte skjer det på en fordekt måte, som er enda mer irriterende. Har man først havnet i «utroskapstvilen» er det vanskelig å komme ut av det for begge parter. Folk må slutte å være så eiesyke. Anonymkode: 1b590...82b 12
AnonymBruker Skrevet 12. november 2020 #9 Skrevet 12. november 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tillegg: Som mann merker man på sekundet om partner mistenker deg for utroskap, og det er nokså irriterende og når du vet det er grunnløst. Ofte skjer det på en fordekt måte, som er enda mer irriterende. Har man først havnet i «utroskapstvilen» er det vanskelig å komme ut av det for begge parter. Folk må slutte å være så eiesyke. Anonymkode: 1b590...82b Det er ikke grunnløst. Anonymkode: 6e333...ab2
AnonymBruker Skrevet 12. november 2020 #10 Skrevet 12. november 2020 23 minutter siden, AnonymBruker skrev: Når det ikke finnes tegn på mobil, nettbrett eller pc. Hvordan ville dere prøvd å finne ut av utroskap? Anonymkode: 6e333...ab2 Når du har gjennomsøkt mobil, nettbrett og pc, ts, så er tillitten i forholdet borte. Da er det ikke noe poeng i å finne ut om han er utro eller ei. Forholdet er en farse - en fasade. Det som er innholdet i et forhold - respekt, kjærlighet, tillit? Det er avgått ved døden. Du forsøker å grave opp igjen liket av forholdet deres for så å begrave det igjen når du får bevis for utroskap. Hva er formålet? 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det er ikke grunnløst. Anonymkode: 6e333...ab2 Jo, det ER det. Har du ikke tillit så må du gå. Det at du er for feig til å gå endrer ikke at oppførselen din er grunnløs, respektløs og tåpelig. Anonymkode: e247e...27a 17
AnonymBruker Skrevet 12. november 2020 #11 Skrevet 12. november 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Når du har gjennomsøkt mobil, nettbrett og pc, ts, så er tillitten i forholdet borte. Da er det ikke noe poeng i å finne ut om han er utro eller ei. Forholdet er en farse - en fasade. Det som er innholdet i et forhold - respekt, kjærlighet, tillit? Det er avgått ved døden. Du forsøker å grave opp igjen liket av forholdet deres for så å begrave det igjen når du får bevis for utroskap. Hva er formålet? Jo, det ER det. Har du ikke tillit så må du gå. Det at du er for feig til å gå endrer ikke at oppførselen din er grunnløs, respektløs og tåpelig. Anonymkode: e247e...27a Dette her: 👆👏👌 Anonymkode: 772fb...fab 4
AnonymBruker Skrevet 12. november 2020 #12 Skrevet 12. november 2020 Dersom du ikke stoler på mannen din forlater du han. Om han er utro eller ikke spiller ingen rolle da. Anonymkode: ffeb9...8be 10
AnonymBruker Skrevet 12. november 2020 #13 Skrevet 12. november 2020 27 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er som om han steller seg til å ikke lukte meg når han reiser for tiden. Anonymkode: 6e333...ab2 Vasker seg altså? Anonymkode: 047b4...19a 3
Pappi Skrevet 12. november 2020 #14 Skrevet 12. november 2020 29 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er som om han steller seg til å ikke lukte meg når han reiser for tiden. Anonymkode: 6e333...ab2 Jeg skjønte heller ikke dette 3
AnonymBruker Skrevet 12. november 2020 #15 Skrevet 12. november 2020 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Når du har gjennomsøkt mobil, nettbrett og pc, ts, så er tillitten i forholdet borte. Da er det ikke noe poeng i å finne ut om han er utro eller ei. Forholdet er en farse - en fasade. Det som er innholdet i et forhold - respekt, kjærlighet, tillit? Det er avgått ved døden. Du forsøker å grave opp igjen liket av forholdet deres for så å begrave det igjen når du får bevis for utroskap. Hva er formålet? Jo, det ER det. Har du ikke tillit så må du gå. Det at du er for feig til å gå endrer ikke at oppførselen din er grunnløs, respektløs og tåpelig. Anonymkode: e247e...27a Bare fordi jeg ikke forteller hvorfor det ikke er uten grunn. Så mener du det ? Anonymkode: 6e333...ab2
AnonymBruker Skrevet 12. november 2020 #16 Skrevet 12. november 2020 2 minutter siden, Pappi skrev: Jeg skjønte heller ikke dette Han skal ikke lukte som meg når han går ut døren. Han vasker seg før han drar på jobb. Den er ny og rar. Han jobber som mekaniker Anonymkode: 6e333...ab2
AnonymBruker Skrevet 12. november 2020 #17 Skrevet 12. november 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vasker seg altså? Anonymkode: 047b4...19a 2 minutter siden, Pappi skrev: Jeg skjønte heller ikke dette Holder med å skifte klesplagg, barbere seg osv. Er ikke sikkert at det er nødvendig, men han gjør det. Anonymkode: 772fb...fab
Pappi Skrevet 12. november 2020 #18 Skrevet 12. november 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Bare fordi jeg ikke forteller hvorfor det ikke er uten grunn. Så mener du det ? Anonymkode: 6e333...ab2 Bedre om du da sier at du ikke vil fortelle hvorfor. Når du unngår å svare, da virker det som det er uten grunn.
Butternut Skrevet 12. november 2020 #19 Skrevet 12. november 2020 Kroppsspråk, små endringer i humør, endringer i sexliv foreks. Har man vært sammen lenge, merker man fort hvis noe er litt "off " Hvis man spør rett ut, og vedkommede reagerer med sinne så er det trolig noe i gjære.
AnonymBruker Skrevet 12. november 2020 #20 Skrevet 12. november 2020 3 minutter siden, Pappi skrev: Bedre om du da sier at du ikke vil fortelle hvorfor. Når du unngår å svare, da virker det som det er uten grunn. Nei, det er jo bare å gi svar på hva man ellers kan se etter. Anonymkode: 6e333...ab2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå