AnonymBruker Skrevet 12. november 2020 #1 Del Skrevet 12. november 2020 Hei! Jeg er litt usikker her. Har tatt letrozol for første gang. Har bare testet negativ på babyplan sine tester, fra litt sterk til helt, helt negative. Clearblue var nesten positiv morgen 8 november, siden da har den også gått sakte ned fra da til å være helt negativ. Hva kan ha skjedd? Kan jeg ha hatt kort lh topp og eggløsning 8 nov? Eller kan kroppen ha prøvd å slippe et egg og ikke lykkes? 😰 8 november var syklusdag 11 forresten. Har alltid positiv test over et døgn, men kanskje letrozol har klusset det til? Er det vanlig å ha nesten positiv test for så at den blir kjempesvak og så øker igjen senere? Anonymkode: bc78f...e07 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 12. november 2020 #2 Del Skrevet 12. november 2020 Har du en testerekke å vise til? Hvordan ser f.eks en nesten positiv clearblue-test ut? Er ikke de digitale? Hva fasiten er her er ikke lett å si. Det er både mulig at du ikke har hatt EL ennå, og at du har hatt kort LH-topp slik at test ikke har fanget det opp. Når på døgnet testet du? Konsentrert urin? Har du pleid å ha positiv EL-test så tidlig som CD11 før? Det er iallefall vanlig at LH svinger i løpet av syklusen. Det er egentlig derfor man skal forholde seg kun til to alternativer: positiv eller negativ. Sånn sett finnes det ikke noe "nesten positiv" EL-test. Fordi man har LH i kroppen hele syklusen igjennom, og den svinger som en slags døgnsyklus. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. november 2020 #3 Del Skrevet 12. november 2020 Jeg har opplevd det samme som deg Ts. Jeg har kort topp, så opplevde bare «nesten positiv» om kvelden, før det var svakere neste morgen. Har aldri klart å fange opp EL selv om blodprøver viser at jeg har hatt. Det stemte nå sist med denne også, blodprøve bekrefta EL. Så jeg hadde stolt på den om det var mine tester iallfall. Anonymkode: 8a2ed...d5d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå