Gå til innhold

Hvorfor skjønner ikke ekle mennesker at de er ekle?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ekle mennesker. 

kunne ønske noen advarte meg om at det kun finnes 5 % fine mennesker (ute og inni) 

men seriøst folk med iq på 90-110 tillegger seg selv for høy verdi. Det ser bare stygt ut. Og ikke nok med det, de oppfører seg som om de blant de få deilige, og lurer på om dere skal ha sex. 

takk sosialister. Dere er virkelig en kul gjeng. 

Anonymkode: 30bd9...544

Videoannonse
Annonse
Skrevet

God morgen til deg også😄

Anonymkode: 144f5...17e

• Liker 12
Skrevet

Fordi hva som er "ekkelt" ikke alltid er basert på handlingen, men på personen. Gjør en tiltrekkende person og en "stygg" person samme ting så kan det være helt ok når den tiltrekkende gjør det, mens den "stygge" blir ekkel.

Anonymkode: d5bf5...5db

• Liker 2
Skrevet

Her må man virkelig lese mellom linjene. Er dette en slags gåte? 😅

• Liker 12
Skrevet

Folk med gjennomsnittlig iq er ekle fordi de har sex og dette gjelder 95% av befolkningen? 

Anonymkode: df92e...0a6

• Liker 4
Gjest Føsleguri
Skrevet
21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ekle mennesker. 

kunne ønske noen advarte meg om at det kun finnes 5 % fine mennesker (ute og inni) 

men seriøst folk med iq på 90-110 tillegger seg selv for høy verdi. Det ser bare stygt ut. Og ikke nok med det, de oppfører seg som om de blant de få deilige, og lurer på om dere skal ha sex. 

Stått opp med feil fot i dag?

Skrevet
23 minutter siden, AnonymBruker said:

Ekle mennesker. 

Haha, på tide å finne frem et speil? 😄 

Ha en ellers herlig dag, det er snaaart helg!

Anonymkode: 77535...791

• Liker 2
Skrevet

Klarer ikke å skjønne hva du mener med dette innlegget. Mener du at folk med gjennomsnittlig iq er ekle? 

Anonymkode: b6db1...3fd

• Liker 1
Skrevet

Var dette et mislykket forsøk på poesi? 

• Liker 1
Skrevet

Ser ut som TS foretrekker å ha seg med dem som enten er fattige eller rike på intellektuelle evner. Litt spesiell fetisj, spør du meg, men hvem er jeg til å dømme? 

Anonymkode: e7f45...6a0

• Liker 2
Skrevet

Noen liker mora andre liker dattera! 

Skrevet
På 12.11.2020 den 7.32, AnonymBruker skrev:

Jeg tror poenget her er at Ts ikke liker folk som er smartere enn han/henne siden Ts tydelig har iq langt under 90. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...