Gå til innhold

Har 2020 ført til noen positive forandringer i samfunnet? Og hvilke personer har hatt stor positiv innflytelse på samfunnet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og hvorfor? Hva har denne  personen gjort? 

Anonymkode: 3547f...a88

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trump tapte presidentvalget. Det kan kun ende med positivt resultat. 

Utover det har vi blitt en gjeng reddharer som er villig til å kaste våre demokratiske rettigheter på båten for en fillesykdom. Så om en diktator lusker i kulissene i Europa vet hen nå at det er fritt frem - Europa er klar som et egg for diktatur.

Anonymkode: 42c11...9a3

Skrevet

Høres kanskje tullet ut men Miley Cyrus starta et instagram show når det ble lockdown der hun hadde et slags talkshow med andre kjendiser der de snakka om hva de gjorde under rock down og sånne ting. Det hjalp ganske mange i en mørk tid. 

Anonymkode: a6a16...e84

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Høres kanskje tullet ut men Miley Cyrus starta et instagram show når det ble lockdown der hun hadde et slags talkshow med andre kjendiser der de snakka om hva de gjorde under rock down og sånne ting. Det hjalp ganske mange i en mørk tid. 

Bright Minded het det forresten

Skrevet

Teknologibruk og inngrodde sedvaner arbeidslivet (den delen som ikke er hardt råket av korona) har fått seg en tupp i ræva. Bruk av hjemmekontor og digitale møter har blitt utprøvd, og kan brukes i større grad også etter krisen. Det kan selvfølgelig bli for mye av det gode, og evt. misbrukes, men jeg mener iallefall at det er positivt at våre tankeganger har blitt utfordret. :) 

Ellers kan det kanskje ligge noe positivt i at vi får trykket i trynet hvor utrolig viktige relasjonene våre er, som en utfordring til det materialistiske samfunnet vi lever i. 

Anonymkode: edb55...a4b

• Liker 2
Gjest Villfisker
Skrevet
  • Vi har fått bevist at både jobb og skole kan gjøres hjemmefra, og det burde være større rom for valgfrihet her.
  • flere har fått øynene opp for hjemmetrening/utetrening, og sett at treningssenter ikke er essensielt. Mange har faktisk oppnådd bedre resultater
  • Selv har jeg fått øynene opp for netthandel, som har gjort min hverdag mye enklere i en tung tid, og vil benytte meg mye mer av dette og posten i fremtiden :) 
Skrevet

Ja, dette var de introvertes år, så det var veldig deilig for meg som elsker å få sitte hjemme i ro og fred!

Anonymkode: 5f2a0...368

• Liker 2
Skrevet

Jeg har sittet så mye hjemme og tenkt under denne lockdown’en at jeg har blitt religiøs😂

Kommer forhåpentligvis tilbake som et bedre menneske

Anonymkode: 5f2a0...368

• Liker 3
Skrevet
16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Rock Down er bra under lockdown😎

Anonymkode: 7bf58...24c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...