AnonymBruker Skrevet 12. november 2020 #1 Skrevet 12. november 2020 Hei igjen! jeg skrev i sommer om en kollege jeg hadde fått følelser for tross for at jeg har mann og barn. jeg og mannen min hadde litt problemer fra mai-august hvor vi kranglet hver eneste dag og da var denne kollegaen alt mannen min ikke var. Dere analyserte og konkluderte med at han bare var vennlig og det er greit nok. Fikk en sommergave og 2 dager etter gaven hørte jeg aldri noe mer fra han da vi begynte i andre avdelinger. jeg måtte ringe han nå angående en venn som sliter og han er den eneste som kan hjelpe og da sa han «lenge siden jeg har hørt fra deg, har du lest boken» og jeg har egentlig fortrengt han, men etter den setningen og det faktum at samtalen varte i 28 minutter falt jeg helt pladask igjen, hvorfor? Aner ikke.. jeg er skada. problemet er at jeg nå er i en god tone med mannen min, han er Egentlig fantastisk på alle måter, jeg får mer sex, han er altfor god og kjærlig, jeg er gravid med nr.2... men jeg tar meg selv i å tenke mye på denne tidligere kollegaen.. fortalt om et tilbud jeg fikk, som han kunne vært med på og han missforståelse og trodde jeg hadde sendt han det når jeg sa noe ala «du svarte jo aldri så tenkte du ikke var interessert i samarbeid» sa da at jeg aldri sendte han tilbudet fordi han ikke svarte på mine siste meldinger og da unnskyldte han det med at han har hatt mye å gjøre - noe som er rart siden han bare stoppet all kontakt etter at han overrakte gaven/boken. Har så lyst til å sende skjermbilde av tilbudet både for å skryte og for å fortsette kontakten, men det er ikke riktig for mannen min. Denne gangen har jeg dårlig samvittighet i motsetning til i sommer, men følelsene er like sterke og hadde det vært fritt frem hadde jeg nok hoppet på han og gjort alle slags ting, men han ser nok dessverre ikke slik på meg tydeligvis.. Og hvorfor ønske å gjøre det med han når jeg kan gjøre det med den kjekke, kjærlig, superpappaen av en mann jeg allerede har? Hvorfor ønsker jeg mer, hvorfor blir jeg ikke mett av mannen min? klarer ikke tanken på at det skal gå nye måneder mellom oss igjen.. skal sies at etter telefonsamtalen så møttes via en venn fordi vennen vår trengte begges hjelp og da holdt jeg meg kaldt og var veldig ignorerende/vist NULL følelser. Litt sårende at han ikke gratulerte med magen da han burde ha lagt merke til den når en syltynn dame med en kul på magen da er det ikke «frekt» å spørre i motsetning til om en det er en normal dame med mammamage og man er usikker på om vedkommende er gravid. Især fordi han vet hvor mye jeg og mannen min slet i sommer. huff, hvorfor går jeg rundt med dette ekstra og unødvendige stresset/savnet, når det bare er i hodet mitt.. hjelp.. Anonymkode: 11919...c30
AnonymBruker Skrevet 12. november 2020 #2 Skrevet 12. november 2020 Vanlig å bli fristet av det som er forbudt.... Men uansett, logikken din er på bærtur. Er frekt uansett for mange om de blir spurt om de er gravide. Finnes mang tynne damer om har kul på magen av andre grunner enn at de er gravide.... Om du vil han skal gratulere deg så sier du at du er gravid. Sier han ikke noe da heller så driter han vel i om du skal ha flere barn. Ikke alle ser glede i at andre skal ha barn. Anonymkode: b5360...399 4
AnonymBruker Skrevet 13. november 2020 #3 Skrevet 13. november 2020 Takk for svar, er ikke mest det forbudte tror jeg. Mer at jeg vil ha kontakt med han, uansett forbudt eller ikke. Og nå var ikke graviditeten såå viktig heller. Mer sånn generelt hele greia, noen flere som ønsker å svare? Synes dette er så vanskelig. Anonymkode: 11919...c30
Jean-Jaques Skrevet 13. november 2020 #4 Skrevet 13. november 2020 (endret) På 12.11.2020 den 1.13, AnonymBruker skrev: Hei igjen! jeg skrev i sommer om en kollege jeg hadde fått følelser for tross for at jeg har mann og barn. jeg og mannen min hadde litt problemer fra mai-august hvor vi kranglet hver eneste dag og da var denne kollegaen alt mannen min ikke var. Dere analyserte og konkluderte med at han bare var vennlig og det er greit nok. Fikk en sommergave og 2 dager etter gaven hørte jeg aldri noe mer fra han da vi begynte i andre avdelinger. jeg måtte ringe han nå angående en venn som sliter og han er den eneste som kan hjelpe og da sa han «lenge siden jeg har hørt fra deg, har du lest boken» og jeg har egentlig fortrengt han, men etter den setningen og det faktum at samtalen varte i 28 minutter falt jeg helt pladask igjen, hvorfor? Aner ikke.. jeg er skada. problemet er at jeg nå er i en god tone med mannen min, han er Egentlig fantastisk på alle måter, jeg får mer sex, han er altfor god og kjærlig, jeg er gravid med nr.2... men jeg tar meg selv i å tenke mye på denne tidligere kollegaen.. fortalt om et tilbud jeg fikk, som han kunne vært med på og han missforståelse og trodde jeg hadde sendt han det når jeg sa noe ala «du svarte jo aldri så tenkte du ikke var interessert i samarbeid» sa da at jeg aldri sendte han tilbudet fordi han ikke svarte på mine siste meldinger og da unnskyldte han det med at han har hatt mye å gjøre - noe som er rart siden han bare stoppet all kontakt etter at han overrakte gaven/boken. Har så lyst til å sende skjermbilde av tilbudet både for å skryte og for å fortsette kontakten, men det er ikke riktig for mannen min. Denne gangen har jeg dårlig samvittighet i motsetning til i sommer, men følelsene er like sterke og hadde det vært fritt frem hadde jeg nok hoppet på han og gjort alle slags ting, men han ser nok dessverre ikke slik på meg tydeligvis.. Og hvorfor ønske å gjøre det med han når jeg kan gjøre det med den kjekke, kjærlig, superpappaen av en mann jeg allerede har? Hvorfor ønsker jeg mer, hvorfor blir jeg ikke mett av mannen min? klarer ikke tanken på at det skal gå nye måneder mellom oss igjen.. skal sies at etter telefonsamtalen så møttes via en venn fordi vennen vår trengte begges hjelp og da holdt jeg meg kaldt og var veldig ignorerende/vist NULL følelser. Litt sårende at han ikke gratulerte med magen da han burde ha lagt merke til den når en syltynn dame med en kul på magen da er det ikke «frekt» å spørre i motsetning til om en det er en normal dame med mammamage og man er usikker på om vedkommende er gravid. Især fordi han vet hvor mye jeg og mannen min slet i sommer. huff, hvorfor går jeg rundt med dette ekstra og unødvendige stresset/savnet, når det bare er i hodet mitt.. hjelp.. Anonymkode: 11919...c30 🤦🏻♂️ Endret 13. november 2020 av Jean-Jaques 1
AnonymBruker Skrevet 13. november 2020 #5 Skrevet 13. november 2020 skulle likt å sett innleggene, om man byttet om kjønnene på personene i denne historien. Anonymkode: 1c117...b29
AnonymBruker Skrevet 13. november 2020 #6 Skrevet 13. november 2020 Leit å lese at du liker en annen når du har valgt å få et barn til med ektefellen din. Stakkars mann og barn. Gjør en tjeneste for familien din og kutt ut all kontakt med kollegaen din! Er kollegaen din verdt å se barna dine 50% av tiden? Anonymkode: d34f3...3ff
AnonymBruker Skrevet 13. november 2020 #8 Skrevet 13. november 2020 Kanskje noen gravid hormoner ute og går her? Stopp kontakt med kollegaen. Skulle tro at du har annet å tenke på nå (eh.. feks at du og mannen din snart skal ha et barn til). Du virker veldig umoden i tankene/følelseslivet. Du må koble på hodet og ikke la deg styre av flyktige følelser. Kanskje du bare nå er redd for å bli «satt» i livet og denne kollegaen er en slags virkelighetsflukt for deg? Hvis du var i en situasjon hvor du bare kan redde mannen din eller kollegaen din fra å drukne, hvem hadde du reddet? Den velger du. Anonymkode: 231fd...05d 2
AnonymBruker Skrevet 13. november 2020 #9 Skrevet 13. november 2020 40 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kanskje noen gravid hormoner ute og går her? Stopp kontakt med kollegaen. Skulle tro at du har annet å tenke på nå (eh.. feks at du og mannen din snart skal ha et barn til). Du virker veldig umoden i tankene/følelseslivet. Du må koble på hodet og ikke la deg styre av flyktige følelser. Kanskje du bare nå er redd for å bli «satt» i livet og denne kollegaen er en slags virkelighetsflukt for deg? Hvis du var i en situasjon hvor du bare kan redde mannen din eller kollegaen din fra å drukne, hvem hadde du reddet? Den velger du. Anonymkode: 231fd...05d Mannen min selvfølgelig, han er far til mine barn. Anonymkode: 11919...c30
jabx Skrevet 13. november 2020 #10 Skrevet 13. november 2020 På 12.11.2020 den 1.13, AnonymBruker skrev: problemet er at jeg nå er i en god tone med mannen min, han er Egentlig fantastisk på alle måter, jeg får mer sex, han er altfor god og kjærlig, jeg er gravid med nr.2... Anonymkode: 11919...c30 Gresset er alltid grønnere på den andre siden... helt til det visner der og du ser det blomstre der du var. Det høres ut som du er glad i mannen din og at dere har det bra sammen. Vil du virkelig kaste bort det for noe kortvarig som bare ødelegger hele livet ditt? Og livet til mannen og ikke minst barna dine?
AnonymBruker Skrevet 14. november 2020 #11 Skrevet 14. november 2020 Er i samme situasjon som deg. Gravid med nr 2, og ble forelsket i en annen mann for 2 måneder siden. Vet innerst inne at det er han jeg vil ha. Elsker ikke mannen min lenger. 🤷♀️ Anonymkode: f0d75...378
AnonymBruker Skrevet 14. november 2020 #12 Skrevet 14. november 2020 Dårlig gjort av deg. Rein utnyttelse med et barn til. Du vet nå at dette forholdet går fløyten! Anonymkode: ecaeb...85d 1
AnonymBruker Skrevet 14. november 2020 #13 Skrevet 14. november 2020 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er i samme situasjon som deg. Gravid med nr 2, og ble forelsket i en annen mann for 2 måneder siden. Vet innerst inne at det er han jeg vil ha. Elsker ikke mannen min lenger. 🤷♀️ Anonymkode: f0d75...378 Herregud.🤯🤯 Stakkars mann. Anonymkode: ecaeb...85d
AnonymBruker Skrevet 16. november 2020 #14 Skrevet 16. november 2020 På 14.11.2020 den 1.14, 29_j skrev: Ts: Jeg kan forberede deg på at denne mannen du sikler etter snart puler ei annen ei. Du er gravid og har nok en lang fase du skal gjenmom med barnefaren. Du har ødelagt fremtid med kollegaen din, sorry. Han finner ei ny. 😊 Nei, han har sikkert funnet seg en ny, jeg er bare forelsket. Han har ikke vist følelser, men så har jeg også vært veldig klar på at utro folk er fysj.. men får han ikke ut av mitt stille sinn.. Anonymkode: 11919...c30
AnonymBruker Skrevet 16. november 2020 #15 Skrevet 16. november 2020 Jeg tror du må sette deg ned å prøve å se ting fra begge disse mennenes ståsted: -din mann vil bli såret halvt i hjel om han hadde vist at du var emosjonelt utro, for så å likevel bli gravid med hans barn når du er interessert i noen andre. -han andre virker ikke veldig interessert, men om han skulle være det er det selvsagt bare sårende for han å se deg gravid. Om han er interessert er han den siste på planeten som kommer til å bli glad for at du er gravid. Du bør og forstå at når du nå er gravid med din mann på ny, har du skrinlagt han andre helt for egen maskin. Anonymkode: 37e2a...ddd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå