Gå til innhold

Analsex?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har møtt en gutt, og han vil ha analsex. Er det farlig? Noe jeg burde tenke på før det? Hva skjer om han bare presser seg inn? Er det i rumpehullet? 
jeg føler meg veldig uvitende. Men jeg tør ikke søke det opp heller fordi Google plutselig kan si noe som ikke er helt riktig. Jeg er litt nervøs.

Anonymkode: fc19b...994

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du spør om analsex er i rumpehullet, så er du muligens ikke klar for analsex

• Liker 39
Skrevet

Hvis du ikke vet hva det er, så styrer du unna. Analsex er ikke noe man bare kjører på med. Hvis du vil prøve, så test med en finger på deg selv. Bruk glidemiddel.

• Liker 2
Skrevet

Jeg skjønner at jeg ikke egentlig er klar for det sånn sett. Men jeg vil ikke skuffe han. 

Skrevet

Er du ikke klar så er du ikke klar. Analsex er jo ikke noe flertallet liker heller, uavhengig av kjønn. Med mindre du spesifikt ønsker å prøve det bør du si pent nei.

Anonymkode: 26c12...d02

• Liker 9
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Jeg skjønner at jeg ikke egentlig er klar for det sånn sett. Men jeg vil ikke skuffe han. 

Da skal du i allefall IKKE ha analsex med han. Analsex - eller sex generelt - skal du ha når DU vil, ikke når en eller annen tullebukk forventer det av deg eller du ikke vil skuffe han. 

Analsex kan være en særdeles nytelsesfull opplevelse for mottager - hvis det gjøres riktig. Men slik du beskriver ditt erfaringsnivå og beveggrunnen for å ha analsex, er det ikke mye annet enn ei oppskrift på hvordan ødelegge enhver lyst for lang tid fremover.

Tre ord: Glidemiddel, tid, og tillit (+kondom). 

Anonymkode: 63bce...b39

• Liker 16
Skrevet

Ja... skjønner. Jeg synes det er vanskelig fordi han får meg til å føle meg liten og uerfaren når det er ting jeg ikke vet noe om o.l. Jeg vet det er en feil motivasjon for å gjøre noe, men jeg liker han veldig godt og vil ikke at han skal synes jeg er pysete eller noe lignende. Analsex er det enkleste han har foreslått.

Skrevet

Du bør ikke ha analsex hvis du ikke engang vet hva det er. Her i gården maste typen om det i hundre år før jeg sa ja til det. Og man starter ikke med kuk rett inn, du må vende deg litt til det først. Ha noen økter med kun rimming og finger i rumpa først. Når du føler du er klar for anal så må dere ha godt med glidemiddel. Det kommer til å gjøre vondt i starten, men det er mer sånn deilig vondt. Og han må ta det roooolig og sakte de første gangene, du må bestemme hvor fort og hardt han skal gå. Tok en del ganger med prøving før jeg klarte å få hele inn. Var ikke før en god stund senere at han fikk lov til å kjøre like fort som i fitten. Men drit i om du skuffer han! Liker han deg på ekte så venter han. Hvis han ikke respekterer at du ikke er klar er han ikke noe å ta vare på uansett. Analsex krever en tålmodig mann

• Liker 4
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Ja... skjønner. Jeg synes det er vanskelig fordi han får meg til å føle meg liten og uerfaren når det er ting jeg ikke vet noe om o.l. Jeg vet det er en feil motivasjon for å gjøre noe, men jeg liker han veldig godt og vil ikke at han skal synes jeg er pysete eller noe lignende. Analsex er det enkleste han har foreslått.

Hei! Jeg får en følelse av at du er ganske så ung og at han er en del eldre enn deg. Det kan virke som han forsøker å utnytte at du er ung og uerfaren til å bli med på ting han fantaserer om å gjøre. Det virker for meg til å være slik at du vil strekke deg lengre enn du er klar for for å ikke miste han. Resultatet kan fort bli at du "mister deg selv". Tenk deg om - si NEI når det er noe du ikke vil!

• Liker 13
Skrevet

Analsex er kjempe godt når man vil og er klar for det. Mitt tips er at du bør holde deg til vagina en din noen år til, så får du nok oppleve deilig analsex når du er litt eldre 😊

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvis analsex er det enkleste han har foreslått, hva annet har han da kommet med?

Anonymkode: ce306...302

• Liker 7
Skrevet
22 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvis analsex er det enkleste han har foreslått, hva annet har han da kommet med?

Anonymkode: ce306...302

Det tror jeg ikke du trenger å vite. 

Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er feil innstilling. Det er ikke du som skal tilfredsstille ham og hans behov. Du bestemmer over din egen kropp. Hvis ikke du er klar for noe, som du åpenbart ikke er i dette tilfellet, så er hans potensielle "skuffelse" det siste du bør tenke på. Han får bare bli skuffet da. That's life.

• Liker 8
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det høres ut som han (mis)bruker deg. Han skal liksom få deg til å føle deg bra.

Hvorfor vil du ikke at han skal synes du er pysete? Har han sagt at du er pysete?

• Liker 10
Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har møtt en gutt, og han vil ha analsex. Er det farlig? Noe jeg burde tenke på før det? Hva skjer om han bare presser seg inn? Er det i rumpehullet? 
jeg føler meg veldig uvitende. Men jeg tør ikke søke det opp heller fordi Google plutselig kan si noe som ikke er helt riktig. Jeg er litt nervøs.

Det er det i øret. Derav uttrykket: "fuck this movie in the ear."

Anonymkode: 7b771...6a3

Skrevet

Jeg er 18 i januar, han er 25. Det har vært noen ganger hvor han blir irritert av at jeg ikke har gjort noe før. Jeg vil ikke at det skal bli sånn med dette også. Jeg har ikke sagt at jeg vil, men han foreslo å gjøre det i helga. Jeg har satt meg selv i en litt dum situasjon nå. Det høres jo ikke behagelig ut.

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er 18 i januar, han er 25. Det har vært noen ganger hvor han blir irritert av at jeg ikke har gjort noe før. Jeg vil ikke at det skal bli sånn med dette også. Jeg har ikke sagt at jeg vil, men han foreslo å gjøre det i helga. Jeg har satt meg selv i en litt dum situasjon nå. Det høres jo ikke behagelig ut.

Analsex er ikke behagelig i starten, nei. Det er du som skal bestemme hva dere skal gjøre, ikke han. Han kan ikke tråkke over dine grenser. Et nei er et nei. Forstår han ikke at du ikke er klar for noe sånt eller at det er ting du ikke har gjort, så lurer jeg på om han er mannen for deg. 

Anonymkode: 99542...1b4

• Liker 7
Skrevet

Kanskje ikke. Jeg er ikke flink til å sette sånne type grenser. Jeg vil at han skal like meg og synes at jeg er bra. Dette er egentlig litt forvirrende.

Skrevet

Du er ett barn, han er en voksen mann... Kom deg unna!

• Liker 5
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje ikke. Jeg er ikke flink til å sette sånne type grenser. Jeg vil at han skal like meg og synes at jeg er bra. Dette er egentlig litt forvirrende.

Om han kun liker deg pågrunn av hva type sex du vil ha, liker han deg egentlig ikke.
Jeg ville avsluttet dette, og funnet en som IKKE får deg til å føle deg presset til noe du ikke vil. En som respekterer grensene du setter. 

Analsex er ikke noe man bare "hopper i" fordi du ikke vil være pysete. Det er noe man bør ville. Du vil knytte deg, og det vil gjøre mer vondt en det burde. 

Pust dypt, DU er sjef over din kropp. Du er sjef over ditt sexliv! 

• Liker 7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...