Ansagt Skrevet 28. januar 2021 #41 Del Skrevet 28. januar 2021 Deilig! Vis gjerne alt igjennom noe trangt.. Yum😋 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kåte Anders Skrevet 28. januar 2021 #42 Del Skrevet 28. januar 2021 AnonymBruker skrev (På 11.11.2020 den 23.46): Prøver igjen, siden innlegget mitt i går ble slettet. Var visst ikke lov å vise egne bilder. Så har funnet noen på nettet nå. Håper det går greit. Jeg har tydeligvis bollemus. Kraftig/stort venusbeger, opphøyet bein der, så stikker mer ut enn magen min, som er flat. Jeg synes det er så flaut i fellesdusjer. Ikke sett noen slik som meg. Føler de fleste har noe som stikker ut og flate venusberg. Er det virkelig få med bollemus? I fellesdusj og på bilder på nett har de fleste underliv flat venusberg og lepper og klitt som stikker ut eller henger. Er dette normalen? Ingenting som stikker ut på meg. Bittesmå inder kjønnslepper og klitt som er gjemt inni fyldige og faste store ytre lepper. Se bilder, ser nesten slik ut. Bare litt fyldigere. Føler jeg ser ut som en barnetiss. Hver gang jeg kommer i en seksuell situasjon, så er jeg livredd for å skuffe mannen med denne bollemusa. At han skal bli avtent. Jeg er snart 40 år og har i alle år skammet meg over underlivet mitt. Vet alle underliv er unike og ulike. Men har enda ikke sett en slik bollemus som meg. Virkelig fåtall av disse? Finnes det menn som kan tenne på en slik fyldig opphøyet og gjemte lepper? Anonymkode: fddaf...57a Vær stolt! Fineste som finnes 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2021 #43 Del Skrevet 28. januar 2021 Komboen runde fine lår og bollemus er helt overlegent i tights! Anonymkode: f7c21...1b7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Line1 Skrevet 29. januar 2021 #44 Del Skrevet 29. januar 2021 AnonymBruker skrev (På 11.11.2020 den 23.46): Prøver igjen, siden innlegget mitt i går ble slettet. Var visst ikke lov å vise egne bilder. Så har funnet noen på nettet nå. Håper det går greit. Jeg har tydeligvis bollemus. Kraftig/stort venusbeger, opphøyet bein der, så stikker mer ut enn magen min, som er flat. Jeg synes det er så flaut i fellesdusjer. Ikke sett noen slik som meg. Føler de fleste har noe som stikker ut og flate venusberg. Er det virkelig få med bollemus? I fellesdusj og på bilder på nett har de fleste underliv flat venusberg og lepper og klitt som stikker ut eller henger. Er dette normalen? Ingenting som stikker ut på meg. Bittesmå inder kjønnslepper og klitt som er gjemt inni fyldige og faste store ytre lepper. Se bilder, ser nesten slik ut. Bare litt fyldigere. Føler jeg ser ut som en barnetiss. Hver gang jeg kommer i en seksuell situasjon, så er jeg livredd for å skuffe mannen med denne bollemusa. At han skal bli avtent. Jeg er snart 40 år og har i alle år skammet meg over underlivet mitt. Vet alle underliv er unike og ulike. Men har enda ikke sett en slik bollemus som meg. Virkelig fåtall av disse? Finnes det menn som kan tenne på en slik fyldig opphøyet og gjemte lepper? Anonymkode: fddaf...57a Hvor er bildene dine fra nettet? Ser de ikke her?? Jeg har hatt litt komplekser da jeg ikke har bollemus og i tillegg har indre kjønnslepper som henger ut. Godt å høre at noen liker det også❤. Blir så lettet over det, jeg føler de fleste har skjulte indre lepper, og mange har bollemus. Vet du, vi er gode som vi er, vi må nyte sex som er så sinnsykt deilig og tenker at menn liker oss uansett. Vi damer er nok flinke til å lage bekymringer..🙄🙂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2021 #45 Del Skrevet 29. januar 2021 Line1 skrev (1 time siden): Hvor er bildene dine fra nettet? Ser de ikke her?? Jeg har hatt litt komplekser da jeg ikke har bollemus og i tillegg har indre kjønnslepper som henger ut. Godt å høre at noen liker det også❤. Blir så lettet over det, jeg føler de fleste har skjulte indre lepper, og mange har bollemus. Vet du, vi er gode som vi er, vi må nyte sex som er så sinnsykt deilig og tenker at menn liker oss uansett. Vi damer er nok flinke til å lage bekymringer..🙄🙂 Selv om du skryter hemningsløst av en Mercedes betyr ikke det at du sier nei takk til en Jaguar. Anonymkode: f7c21...1b7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå