Gå til innhold

Hvor kjøper dere som er lave klær?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har et problem jeg ønsker å ta tak i etter at jeg i mange år har gått med for store klær. Med det mener jeg for vide og store gensere, har ikke en eneste jeans og kjoler ser grusomme ut til min lille kropp. 

Er for øvrig 28 år og 153 cm høy, og tynn, men ikke spinkel så de klærne jeg har prøvd på barneavdeling er for trange. Har en klassisk klesstil med sorte og nøytrale farger. 

Anonymkode: 015ca...a32

Videoannonse
Annonse
Skrevet

T-skjorter, gensere og jakker kjøper jeg på h&m og zalando, bukser på Gina Tricot, tights og undertøy på cubus

Er 27 år og 152 cm.

Anonymkode: a977e...029

Skrevet

Vil bare tipse om klær i petite-størrelser. I vanlige butikker er det dessverre dårlig utvalg, mens fx Zalando har en del. Du kan også se på Atelier gs, men det er mest for godt voksne dessverre. 

Anonymkode: a2c56...4ad

Skrevet

Skjønner ikke problemet, jeg er 154 cm og slank og har aldri hatt problemer med å finne klær. 😅 Kjøper i størrelse S, noen ganger til og med medium siden det krymper en del i tørketrommel. XS blir for lite for meg. 

Anonymkode: d3cc8...f05

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Skjønner ikke problemet, jeg er 154 cm og slank og har aldri hatt problemer med å finne klær. 😅 Kjøper i størrelse S, noen ganger til og med medium siden det krymper en del i tørketrommel. XS blir for lite for meg. 

I vanlige butikker? Hver gang jeg prøver på slikt blir det som en søppelsekk på meg, har sikkert noe med kroppsbygging å gjøre

Anonymkode: 015ca...a32

• Liker 1
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er 167, tynn og kortbeint og sliter ofte selv med å finne passende klær, særlig bukser, og har ofte tenkt stakkars damer som er mindre enn jeg er, hvor vanskelig det må være å finne klær for dem! Jeg synes det er ganske sørgelig at minste størrelse ofte er for stor for meg, for jeg er virkelig ikke av de minste. Tynn, ja, men ikke slik at det skulle være nødvendig å tråle butikker for å finne noe som er både fint og lite nok.

Anonymkode: 82345...823

Skrevet

Sjekk ut gina tricot sine molly petit jeans, de er laget for personer som er under 160cm høye :) 

Anonymkode: 048e3...9a6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...