AnonymBruker Skrevet 11. november 2020 #1 Skrevet 11. november 2020 Hei, Jeg kjøpte meg et fint hvitt hev/senk bord fra IKEA til hjemmekontor. Når jeg pakket ut bordflaten fant jeg en prikk/hull i hvit folie som er brunaktig og som jeg kjenner går nedover. Den er liten, men svært synlig om man ser på den, ca. størrelsen til enden på en sånn plastikk-greie man får når man kjøper kabler i butikken og som brukes til å holde kablene sammen. Jeg har aldri egentlig hatt sånne her problemer før med nye møbler, og lurer derfor på om det er verdt å få dem til å fikse den? Nå som jeg er klar over at den er der, så ser jeg selvfølgelig på den og tenker på at her skal det egentlig være hvit bordflate... Hva tenker dere, burde jeg bare dekke den til med noe og late som den ikke er der? Egentlig så skal folien holde i mange år og fremdeles være hvit. Bildet for illustrasjon. Anonymkode: c1e2b...687
AnonymBruker Skrevet 12. november 2020 #3 Skrevet 12. november 2020 Altså, det er et lite hull i folien, så det du ser er fineren under. Shit happens. bruk en hvit tusj eller no? Anonymkode: 37d34...d3d
Blålilla Skrevet 12. november 2020 #4 Skrevet 12. november 2020 Ville byttet bortplaten. Om du vasker med fuktig klut, vil sponet suge til seg vann og begynne å svelle. Blir stygt etterhvert.
AnonymBruker Skrevet 12. november 2020 #5 Skrevet 12. november 2020 Du sender bilde til ikea og ber om nytt bord, så sender du forrige i retur. Men vær obs på at du kan motta mange bord med forskjellige feil før du faktisk får et feilfritt ett om du er uheldig. Kjøpte tvbenk på IKEA og har nå mottatt nr 5. Den var heldigvis uten feil. Anonymkode: ee7ab...52f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå