milliemoo Skrevet 11. november 2020 #1 Skrevet 11. november 2020 Jeg er 22 år gammel og har fast partner. På 5 år har jeg aldri blitt gravid, selvom vi har hatt sex uten kondom hver gang. Noen som har opplevd dette og har testa og fått erklært at man er steril? Redd for å dra på en undersøkelse før jeg vet noe mer. Er overvektig, men har ikke alltid vært det på de fem årene sammen.
AnonymBruker Skrevet 11. november 2020 #2 Skrevet 11. november 2020 Det er vel omtrent like sannsynlig at det er problemer hos han som hos deg. Prøv å ikke ta sorgene på forskudd Det er mye man kan få hjelp med i dag. Anonymkode: 045a6...224
AnonymBruker Skrevet 12. november 2020 #3 Skrevet 12. november 2020 Gå til en gynekolog/fertilitetssenter og få det sjekket ut så fort som mulig. Kan være så lite som at egglederne trenger å skylles Er så utrolig mye småtterier som kan stå i veien for en graviditet som er lett å fikse. Så enig med ab over her. Ikke ta sorgene på forskudd det er masse man kan gjøre i dag Anonymkode: 8394e...25b
AnonymBruker Skrevet 12. november 2020 #4 Skrevet 12. november 2020 Jepp min samboer var «steril» dvs at sædcellene hos ham ikke Kom ut da han mangler sædleder Anonymkode: 8c4dc...63e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå