Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

:) Og hvilken hårtype har du?

Anonymkode: 6216e...872

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Batiste sin med farge er den jeg bruker mest, den legger ikke hvitt støv i håret siden jeg har så mørkt hår. Har langt rett hår. liker det merket generelt. Det er billig åså.

Anonymkode: 0b5b6...18b

• Liker 1
Skrevet

Idun! Den er helt usynlig i mitt mørkeblonde hår, klør ikke, lukter ikke.

Anonymkode: f5608...9b1

Skrevet

Kevin Murphy 

Anonymkode: 19440...b77

Skrevet

Fikk eksem og mistet en god del hår etter å ha brult Batiste i noen år. Holder meg nå til Living Proof, og vasker heller håret oftere siden den er litt dyrere. Bare google Batiste + hair loss, så vet man hva man risikerer. Skulle ønske jeg gjorde det 🙈

Anonymkode: 2d90c...e40

• Liker 3
Skrevet

Jeg har også ødelagt håret med Batiste... Frisøren spurte om jeg hadde bleket håret mye, for strukturen var som gummi. Har aldri farget/bleket håret i hele mitt liv. 

Anonymkode: ff71d...1b3

• Liker 2
Skrevet

Colab sine :)

Bariste lukter vondt, og lager et stygt/harskt lag i håret mitt. Har fint brunt hår (fint som i tynne hårstrå), og må ha noe gjennomsiktig eller brunt.

Brukte tørrshampo annenhver dag før, nå er det et par ganger i måneden. Pga korona har jeg endelig tilsendt håret sjelden vask, er nede i to ganger i uka nå. Bruker kun tørrshampo om jeg lå være presentabel dagen før neste hårvask, og det skjer sjeldent :) tror ikke tørrshampo er så sunt for håret om man bruker det mye.

Anonymkode: d0425...2d5

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...