Gjest Gjest Skrevet 2. august 2005 #1 Skrevet 2. august 2005 Idag kjørte tydeligvis en bil inn i bilen min mens jeg stod parkert. Det er bare en bitteliten bulk som jeg fint kan leve med, men...Det ble to store riper på ca. 7 cm hver inn til plasten i bilen. Og endel småriper som ikke går vekk i polish. La oss si at et helt område på ca. 30x30 er ripet ned. Er det noen som vet hvor mye verksteder tar for å fikse dette? Skal ringe til b.l.a Møller imorgen, men er nysgjerrig.
Gjest gjest1 Skrevet 3. august 2005 #2 Skrevet 3. august 2005 Det kan faktisk bli veldig mye! Jeg klarte å få middels lang skrape på siden av bilen min og det skulle de ha 5000 kr for! Men kan jo hende at du får en bra pris på det. Jeg har forresten levert inn bilen min for småting i dag, skal si jeg gruer meg til å høre hva jeg må betale!! |
14062003 Skrevet 3. august 2005 #3 Skrevet 3. august 2005 Det kan faktisk bli veldig mye! Jeg klarte å få middels lang skrape på siden av bilen min og det skulle de ha 5000 kr for! Men kan jo hende at du får en bra pris på det. Jeg har forresten levert inn bilen min for småting i dag, skal si jeg gruer meg til å høre hva jeg må betale!! | ← Dersom du er råheldig, så må hele bilen lakkeres på nytt... Kommer an på lakken. Det er rett og slett umulig å forutsi prisen på noe slikt. Dere skrev skademelding håper jeg?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå