Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Idag kjørte tydeligvis en bil inn i bilen min mens jeg stod parkert. Det er bare en bitteliten bulk som jeg fint kan leve med, men...Det ble to store riper på ca. 7 cm hver inn til plasten i bilen. Og endel småriper som ikke går vekk i polish. La oss si at et helt område på ca. 30x30 er ripet ned. Er det noen som vet hvor mye verksteder tar for å fikse dette? Skal ringe til b.l.a Møller imorgen, men er nysgjerrig.

Videoannonse
Annonse
Gjest gjest1
Skrevet

Det kan faktisk bli veldig mye! Jeg klarte å få middels lang skrape på siden av bilen min og det skulle de ha 5000 kr for! :overrasket: Men kan jo hende at du får en bra pris på det. Jeg har forresten levert inn bilen min for småting i dag, skal si jeg gruer meg til å høre hva jeg må betale!! | :tristbla:

Skrevet
Det kan faktisk bli veldig mye! Jeg klarte å få middels lang skrape på siden av bilen min og det skulle de ha 5000 kr for!  :overrasket:  Men kan jo hende at du får en bra pris på det. Jeg har forresten levert inn bilen min for småting i dag, skal si jeg gruer meg til å høre hva jeg må betale!! | :tristbla:

Dersom du er råheldig, så må hele bilen lakkeres på nytt... Kommer an på lakken. Det er rett og slett umulig å forutsi prisen på noe slikt. Dere skrev skademelding håper jeg?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...