Gå til innhold

AAP- hva skjer om man jobber over 50%?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Får man mye mindre i stønad, eller får man faktisk ingenting om man jobber over et visst antall timer?

Anonymkode: 53f99...f08

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp, går på aap. Det blir redusert time for time. Feks jobber du 8 timer iløpet av en 2 ukers periode fjerner de 8 timer (feks 106 kr/t) stønad fra aap for den perioden. Og med et visst timeantall fjerner de alt. Så viss du jobber mindre igjen ved neste 2 ukersperide/meldekort vil du igjen få stønad.

Anonymkode: 14e62...131

Skrevet
32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jepp, går på aap. Det blir redusert time for time. Feks jobber du 8 timer iløpet av en 2 ukers periode fjerner de 8 timer (feks 106 kr/t) stønad fra aap for den perioden. Og med et visst timeantall fjerner de alt. Så viss du jobber mindre igjen ved neste 2 ukersperide/meldekort vil du igjen få stønad.

Anonymkode: 14e62...131

Men om jeg da har en dagssats på f.eks 1000 kr, blir da hele dagssatsen trukket om jeg jobber en 8 timers vakt? 

Skrevet
25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men om jeg da har en dagssats på f.eks 1000 kr, blir da hele dagssatsen trukket om jeg jobber en 8 timers vakt? 

Ja 

Anonymkode: cae42...877

Skrevet

Du blir trukket like mye som antall timer du har jobbet dersom du jobber under 60%. Hvis du jobber over 60% i en meldeperiode på 2 uker, får du ikke utbetalt aap den perioden. 

Anonymkode: 1d33e...810

Skrevet

hvis man jobber 3 t om dagen, blir man da trekt dagsats/7,5 t x 3 t?

Anonymkode: e2e43...435

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...