Gå til innhold

Brennpunkt: Smiths venner

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Akkurat sett den ferdig. Han var tøff han unggutten som stilte opp. Hadde sansen for han 

Anonymkode: 06aa7...5ea

• Liker 46
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Enig, sykt! Jeg blir helt satt ut av sånne dokumentarer, at det går an. Anbefaler å sjekke ut «Om Smiths venner» på Facebook. Interessante kommentarer fra medlemmer der! 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så den tidligere i dag. Manipulasjon i guds navn, det er det de gjør. Helt likt andre sekter. 

Anonymkode: f7726...fdb

• Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke sett den, men jeg kjenner noen som er vokst opp i Smiths venner.

Anonymkode: 16638...09c

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fatter heller ikke hvorfor slike sekter får millioner i statsstøtte.

Anonymkode: a9032...176

• Liker 44
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke sett den enda. Finnes Smith Venner fortsatt forresten? Kjente til mange da jeg vokste opp mange skjørtkledde jenter, men tror at de slutta med det på et tidspunkt (også foreldra deres) 🤷‍♀️

Anonymkode: 04b74...034

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Har ikke sett den enda. Finnes Smith Venner fortsatt forresten? Kjente til mange da jeg vokste opp mange skjørtkledde jenter, men tror at de slutta med det på et tidspunkt (også foreldra deres) 🤷‍♀️

Ja, vi finnes👋😄 Du møter oss sikkert mye oftere enn du tror, på butkken, som kollega, på foreldremøter, osv. Har ofte opplevd at folk ikke tror på meg når jeg sier jeg er Smiths Venner, for de tror Smiths Venner ser helt annerledes ut.

Dokumentaren viser dessverre ikke sannheten og slenger ut påstander om at ledelsen har beriket seg selv, noe som ikke stemmer. Alle penger som er samlet inn er gått til å bygge Brunstad.

Man trenger ikke gi noe som helst om man ikke ønsker. Alt er frivillig og kan man ikke betale er det som regel helt greit, eller man kan jobbe dugnad istedet. Men det er vel vanlig å betale for seg og jobbe dugnad for fritidsakiviteter man går på, noe vi også gjør. Mine barn går på flere fritidsaktiviter i uka både gjennom menigheten og utenfor. Jeg betaler jo selvsagt for oss uansett.

Vi betaler også for å kunne bruke det fantastiske anlegget på Brunstad. Barna er helt i ekstase når vi skal på Brunstad, bo noen uker i nærheten av familie og venner på alle kanter, nærhet til sjø, utallige lekeplasser, spisesteder, treningsarena, osv osv. Blir jo som å ha andel i en flott ferieleilighet et sted, det koster jo penger, men man får så utrolig mye igjen for det :)

Anonymkode: a638b...641

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Såkalte kristelige ledere er skremmende. To eksempler er Kåre Smith og han millionæren i Visjon Norge (husker ikke navnet hans)

Anonymkode: 1b9ba...d78

• Liker 40
Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg jobbet rett i nærheten av BCC på Ryen (i Oslo) tidligere. Det var ofte tjukt med folk og biler på kveldene.

Anonymkode: 35abe...550

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Beklager å måtte si dette, men du er naiv 😳😔

Anonymkode: b5b60...af7

Basert på hva? 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette er helt sykt!!! Dere må jo skjønne at dere er hjernevaska!! 

Anonymkode: 1b9ba...d78

Hva er sykt? ☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...