AnonymBruker Skrevet 11. november 2020 #1 Del Skrevet 11. november 2020 Noen som har sett dokumentaren? Anonymkode: 26aab...681 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest PunkCouture Skrevet 11. november 2020 #2 Del Skrevet 11. november 2020 Ja, jeg så den tidligere i dag😬 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november 2020 #3 Del Skrevet 11. november 2020 Trist og sykt! Anonymkode: 6a274...ca6 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november 2020 #4 Del Skrevet 11. november 2020 Akkurat sett den ferdig. Han var tøff han unggutten som stilte opp. Hadde sansen for han Anonymkode: 06aa7...5ea 46 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november 2020 #5 Del Skrevet 11. november 2020 Den ligger på nrk.no Anonymkode: d9399...362 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november 2020 #6 Del Skrevet 11. november 2020 Sykt!!! Anonymkode: 634ab...80f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Villfisker Skrevet 11. november 2020 #7 Del Skrevet 11. november 2020 Ikke sett. Aldri satt meg inn i hva de faktisk tror på, men har forstått det er en liten sekt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sally-Go-Round Skrevet 11. november 2020 #8 Del Skrevet 11. november 2020 Enig, sykt! Jeg blir helt satt ut av sånne dokumentarer, at det går an. Anbefaler å sjekke ut «Om Smiths venner» på Facebook. Interessante kommentarer fra medlemmer der! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november 2020 #9 Del Skrevet 11. november 2020 Kåre J. Smith er rimelig creepy. Ingen tjener mer enn Smiths venner-toppene i denne kommunen Anonymkode: 35abe...550 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november 2020 #10 Del Skrevet 11. november 2020 Så den tidligere i dag. Manipulasjon i guds navn, det er det de gjør. Helt likt andre sekter. Anonymkode: f7726...fdb 30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november 2020 #11 Del Skrevet 11. november 2020 Har ikke sett den, men jeg kjenner noen som er vokst opp i Smiths venner. Anonymkode: 16638...09c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november 2020 #12 Del Skrevet 11. november 2020 Jeg fatter heller ikke hvorfor slike sekter får millioner i statsstøtte. Anonymkode: a9032...176 44 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november 2020 #13 Del Skrevet 11. november 2020 Har ikke sett den enda. Finnes Smith Venner fortsatt forresten? Kjente til mange da jeg vokste opp mange skjørtkledde jenter, men tror at de slutta med det på et tidspunkt (også foreldra deres) 🤷♀️ Anonymkode: 04b74...034 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november 2020 #14 Del Skrevet 11. november 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Har ikke sett den enda. Finnes Smith Venner fortsatt forresten? Kjente til mange da jeg vokste opp mange skjørtkledde jenter, men tror at de slutta med det på et tidspunkt (også foreldra deres) 🤷♀️ Anonymkode: 04b74...034 Ja, vi finnes👋😄 Du møter oss sikkert mye oftere enn du tror, på butkken, som kollega, på foreldremøter, osv. Har ofte opplevd at folk ikke tror på meg når jeg sier jeg er Smiths Venner, for de tror Smiths Venner ser helt annerledes ut. Dokumentaren viser dessverre ikke sannheten og slenger ut påstander om at ledelsen har beriket seg selv, noe som ikke stemmer. Alle penger som er samlet inn er gått til å bygge Brunstad. Man trenger ikke gi noe som helst om man ikke ønsker. Alt er frivillig og kan man ikke betale er det som regel helt greit, eller man kan jobbe dugnad istedet. Men det er vel vanlig å betale for seg og jobbe dugnad for fritidsakiviteter man går på, noe vi også gjør. Mine barn går på flere fritidsaktiviter i uka både gjennom menigheten og utenfor. Jeg betaler jo selvsagt for oss uansett. Vi betaler også for å kunne bruke det fantastiske anlegget på Brunstad. Barna er helt i ekstase når vi skal på Brunstad, bo noen uker i nærheten av familie og venner på alle kanter, nærhet til sjø, utallige lekeplasser, spisesteder, treningsarena, osv osv. Blir jo som å ha andel i en flott ferieleilighet et sted, det koster jo penger, men man får så utrolig mye igjen for det Anonymkode: a638b...641 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 11. november 2020 Populært innlegg #15 Del Skrevet 11. november 2020 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, vi finnes👋😄 Du møter oss sikkert mye oftere enn du tror, på butkken, som kollega, på foreldremøter, osv. Har ofte opplevd at folk ikke tror på meg når jeg sier jeg er Smiths Venner, for de tror Smiths Venner ser helt annerledes ut. Dokumentaren viser dessverre ikke sannheten og slenger ut påstander om at ledelsen har beriket seg selv, noe som ikke stemmer. Alle penger som er samlet inn er gått til å bygge Brunstad. Man trenger ikke gi noe som helst om man ikke ønsker. Alt er frivillig og kan man ikke betale er det som regel helt greit, eller man kan jobbe dugnad istedet. Men det er vel vanlig å betale for seg og jobbe dugnad for fritidsakiviteter man går på, noe vi også gjør. Mine barn går på flere fritidsaktiviter i uka både gjennom menigheten og utenfor. Jeg betaler jo selvsagt for oss uansett. Vi betaler også for å kunne bruke det fantastiske anlegget på Brunstad. Barna er helt i ekstase når vi skal på Brunstad, bo noen uker i nærheten av familie og venner på alle kanter, nærhet til sjø, utallige lekeplasser, spisesteder, treningsarena, osv osv. Blir jo som å ha andel i en flott ferieleilighet et sted, det koster jo penger, men man får så utrolig mye igjen for det Anonymkode: a638b...641 Beklager å måtte si dette, men du er naiv 😳😔 Anonymkode: b5b60...af7 135 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 11. november 2020 Populært innlegg #16 Del Skrevet 11. november 2020 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, vi finnes👋😄 Du møter oss sikkert mye oftere enn du tror, på butkken, som kollega, på foreldremøter, osv. Har ofte opplevd at folk ikke tror på meg når jeg sier jeg er Smiths Venner, for de tror Smiths Venner ser helt annerledes ut. Dokumentaren viser dessverre ikke sannheten og slenger ut påstander om at ledelsen har beriket seg selv, noe som ikke stemmer. Alle penger som er samlet inn er gått til å bygge Brunstad. Man trenger ikke gi noe som helst om man ikke ønsker. Alt er frivillig og kan man ikke betale er det som regel helt greit, eller man kan jobbe dugnad istedet. Men det er vel vanlig å betale for seg og jobbe dugnad for fritidsakiviteter man går på, noe vi også gjør. Mine barn går på flere fritidsaktiviter i uka både gjennom menigheten og utenfor. Jeg betaler jo selvsagt for oss uansett. Vi betaler også for å kunne bruke det fantastiske anlegget på Brunstad. Barna er helt i ekstase når vi skal på Brunstad, bo noen uker i nærheten av familie og venner på alle kanter, nærhet til sjø, utallige lekeplasser, spisesteder, treningsarena, osv osv. Blir jo som å ha andel i en flott ferieleilighet et sted, det koster jo penger, men man får så utrolig mye igjen for det Anonymkode: a638b...641 Dette er helt sykt!!! Dere må jo skjønne at dere er hjernevaska!! Anonymkode: 1b9ba...d78 82 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november 2020 #17 Del Skrevet 11. november 2020 Såkalte kristelige ledere er skremmende. To eksempler er Kåre Smith og han millionæren i Visjon Norge (husker ikke navnet hans) Anonymkode: 1b9ba...d78 40 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november 2020 #18 Del Skrevet 11. november 2020 36 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har ikke sett den enda. Finnes Smith Venner fortsatt forresten? Kjente til mange da jeg vokste opp mange skjørtkledde jenter, men tror at de slutta med det på et tidspunkt (også foreldra deres) 🤷♀️ Anonymkode: 04b74...034 Jeg jobbet rett i nærheten av BCC på Ryen (i Oslo) tidligere. Det var ofte tjukt med folk og biler på kveldene. Anonymkode: 35abe...550 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november 2020 #19 Del Skrevet 11. november 2020 22 minutter siden, AnonymBruker skrev: Beklager å måtte si dette, men du er naiv 😳😔 Anonymkode: b5b60...af7 Basert på hva? 😉 Anonymkode: a638b...641 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november 2020 #20 Del Skrevet 11. november 2020 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dette er helt sykt!!! Dere må jo skjønne at dere er hjernevaska!! Anonymkode: 1b9ba...d78 Hva er sykt? ☺️ Anonymkode: a638b...641 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå