Gå til innhold

Smertedempende før brasiliansk voks?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har brukt / bruker noen form for smertedemping ifm. brasiliansk voks. Jeg har veldig lav smerteterskel, men vil gjerne fortsette å vokse. Vil det hjelpe å ta ibux? Finnes det noen bedøvende krem man kan bruke? Noen erfaringer?

Anonymkode: 2bf7e...721

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ser ikke for meg at ibux vil hjelpe deg noe. Smerten går over veldig raskt og om du gjør det jevnlig vil jo smerten bli mindre og mindre. Tror ikke det er vanlig å bruke noe bedøvende når man vokses.

Skrevet
17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er det noen som har brukt / bruker noen form for smertedemping ifm. brasiliansk voks. Jeg har veldig lav smerteterskel, men vil gjerne fortsette å vokse. Vil det hjelpe å ta ibux? Finnes det noen bedøvende krem man kan bruke? Noen erfaringer?

F eks Ibux-gel virker bra, ta det på minst en halvtime i forveien. :) 

Anonymkode: 0e83e...e53

• Liker 1
Skrevet

Jeg trengte ikke smertestillende. Men jeg er vant med å nappe med pinsett fra før av, hehe

Anonymkode: e2e65...1ca

• Liker 1
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

F eks Ibux-gel virker bra, ta det på minst en halvtime i forveien. :) 

Anonymkode: 0e83e...e53

Takk! Skal prøve det :)

• Liker 1
Skrevet

Kan være greit å ta en Paracet og Ibux før første gang, det gjør likevel vondt, men kanskje det blir mindre ømt etterpå. Det blir mye bedre etter noen ganger. 😊

Anonymkode: ace0a...62f

Skrevet

Man kan bruke Emla-krem, også. Den er lokalbedøvende, og kan smøres på en halvtime før voksing. 

Anonymkode: 624f2...3fd

• Liker 1
Skrevet
22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Man kan bruke Emla-krem, også. Den er lokalbedøvende, og kan smøres på en halvtime før voksing. 

Anonymkode: 624f2...3fd

Takk for tips! Får jeg kjøpt denne på vanlig apotek?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...