Me for life Skrevet 12. november 2020 #21 Skrevet 12. november 2020 Marinert kylling el. kalkun, ananas og peanøtter OPPÅ osten. Litt ruccula tilslutt etter steking.
Brunhilde Skrevet 12. november 2020 #22 Skrevet 12. november 2020 Jeg har alltid hjemmelaget saus og bunn. Foretrekker tynn bunn og har på saus, ost og chorizo, pepperoni, sopp, tomat og oliven ELLER biffkjøtt, sopp, paprika, bacon og oliven. Alltid sopp og alltid oliven, men ellers hender det at jeg varierer, alt etter hva jeg har lyst på. Kylling kan også være godt, men da foretrekker jeg at den er marinert så den blir litt spicy.
Gjest Skrevet 12. november 2020 #23 Skrevet 12. november 2020 Beste pizzaen er italiensk bunn, tomatsaus, mozzarella, parmaskinke, parmesan, ruccola og pinjekjerner. En pizza parma.
AnonymBruker Skrevet 12. november 2020 #24 Skrevet 12. november 2020 1) tomatsaus, grønn pesto, fersk mozzarella og gjerne kylling eller skinke (kan fungere fint uten også) + fersk ruccola og dressing etterpå 2) skinke og ananas, og kanskje paprika om man i humør til det 3) tacopizza med litt tomatsaus blandet med tacosaus, mozzarella, tacokjøtt, mais og litt knuste tortillachips. Serveres med rømme eller guacamole eller hva man nå vi ha. Hvis du skal lage til mange ville jeg laget litt forskjellig. Forresten synes jeg nesten bunnen er det aller viktigste - det er vanskelig å få tak i gode bunner på butikken, men det er enkelt å lage selv. Pleier å bruke oppskriften til Trines matblogg med starter. Anbefales! Anonymkode: 91af8...536
AnonymBruker Skrevet 12. november 2020 #25 Skrevet 12. november 2020 Er ingen ekspert på pizza, lager deig med litt tørket basilikum og hvitløkspulver, pensler med olivenolje, har på et lag ost, helst biffstrimler hvis det skal være med kjøtt. Ellers sopp, løkringer, svarte oliven, soltørkede tomater, hvitløk (masse), rød paprika, ev. litt rød chili, tynne tomatskiver, oregano, pepper, salt, basilikum, mer ost og parmesan. Løkringer og tomatskiver delvis øverst, halvt dekket av ost. Anonymkode: 1a8ba...840
Lady Lovelylocks Skrevet 12. november 2020 #26 Skrevet 12. november 2020 En sterk pølse, løk, ananas og hvit saus. Salsccia pølse, potet, rosmarin, løk og hvit saus.
AnonymBruker Skrevet 12. november 2020 #27 Skrevet 12. november 2020 Pepperoni, ananas, paprika og rødløk. Anonymkode: 033a5...a92
Kokeshi Skrevet 12. november 2020 #28 Skrevet 12. november 2020 Det varierer, men pepperoni, bacon, sopp, kjøttdeig, tomat, mais, løk, skinke.
AnonymBruker Skrevet 12. november 2020 #29 Skrevet 12. november 2020 Brokkoli, sopp og rødløk. Anonymkode: 793a1...4d0 2
Morpheus Skrevet 12. november 2020 #30 Skrevet 12. november 2020 Noe marinert kjøtt, helst biff. Taco krydret kjøttdeig, jalapeno, hvitløk og pepperoni. Masse ost på toppen og litt tykk bunn. Masse fyll!
Hut Skrevet 12. november 2020 #31 Skrevet 12. november 2020 Varierer alt ut fra type pizza. Favoritten min er tynn bunn stekt på pizzasten og da foretrekker jeg ofte ren vegetarpizza. Pizza med hvit saus, blåmuggost, tynne potetskiver, rødløk og masse rosmarin. Eller kantareller, rødløk, mozzarella og blåmuggost. Toppes med ruccula.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå