Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

..og dette gjør at jeg har tatt meg i å finne han mindre tiltrekkende i det siste😞 nesten så jeg føler jeg ikke elsker han mer. Er det normalt? Vært sammen i 3 år nå, han er 25. 

Anonymkode: 0769e...4ac

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skjønner deg godt.Han kan ikke noe for at han holder på å bli skallet,men vekten kan han gjøre noe med. Prøv å dra han med på trening eller forandre kostholdet deres.

Anonymkode: 4f3d6...ee5

• Liker 11
Skrevet

Det er normalt for mange menn at de mister håret, det er jo ikke verdens undergang. Det er genetisk, ved 25 år så er man ikke lenger ungdom men begynner å bli voksen, kulemagen derimot må tas tak i. Spiser dere mye junk og snop? Hva med å ta grep sammen og motivere hverandre til en sunnere livsstil, for det er ikke nødvendig å legge på seg så tidlig. Er du fremdeles like slank? Prøv å motiver han, dere kan begynne å gå på ski når snøen kommer, sykle litt, men viktigst av alt, prøv å legge bort mat kosen i hverdagen og kjør en sunnere livsstil :) 

Anonymkode: 4c4cb...853

• Liker 6
Skrevet

Og hvis han ikke har det allerede, få han til å klippe håret kort. 

• Liker 13
Skrevet

Magen er hans problem og det må han jobbe med uavhengig av deg.

Hvis du ikke greier å leve med at kjæresten din gjennom tre år mister håret så bør du gå i deg selv.

Skrevet

Om du slutter å elske han fordi han blir skalla og legger på seg,fordi du ikke lenger finner han attraktiv,da tenker jeg at du elsker utseende hans, men ikke han...

• Liker 22
Skrevet

Kanskje han kan ta en hårtransplantasjon? Det finnes jo knapt grenser for hva kvinner gjør for å holde seg attraktive for partneren, så litt kan de også strekke seg. De ekstra kiloene bør det være lett å kvitte seg med for en 25-åring. Du er ikke bare lei av ham, da? Når det skjer kan man bli ganske opphengt i utseendemessige feil ved partner.

• Liker 5
Skrevet

Dette var noe nytt her på KG. Har fått inntrykk av at det bare var manglende innsats i husarbeidet som fikk kvinner til å miste lysten.

Anonymkode: e0a14...5c4

• Liker 7
Skrevet

Jeg tenker at du ikke kan bestemme hvordan han skal se ut. Og at hvis det er liten mage og tynt hår som avgjør om du elsker noen.. Så er det kanskje best å gå? 

Hvis du ønsker at han skal endre seg utseendemesssig så må du nesten se om du kan påvirke det uten å ødelegge selvbildet hans. Foreslå ny sveis som du har sett i et blad. "du hadde sikkert vært sykt fin sånn". Eller så kunne du kanskje tatt initiativet til å spise sunnere og mindre. 

Anonymkode: 7e956...91d

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette var noe nytt her på KG. Har fått inntrykk av at det bare var manglende innsats i husarbeidet som fikk kvinner til å miste lysten.

😂 

Anonymkode: 2f889...a5f

• Liker 9
Skrevet

Æsj til den komboen. Krev trening og se om noe kan gjøres med håret. Eller dump.

Anonymkode: b4e1f...534

Skrevet
54 minutter siden, AnonymBruker skrev:

..og dette gjør at jeg har tatt meg i å finne han mindre tiltrekkende i det siste😞 nesten så jeg føler jeg ikke elsker han mer. Er det normalt? Vært sammen i 3 år nå, han er 25. 

Anonymkode: 0769e...4ac

Hva tenker du om han hadde sagt dette om deg?

Skrevet

Enig med de som sier at kroppen er hans jobb, men lite å gjøre med håret. 

Helt naturlig at en ikke tenner på folk som forfaller.

Anonymkode: fec90...3c2

• Liker 6
Skrevet

Han trives nok i forholdet siden han legger på seg, så her kan dere trene litt sammen og kanskje endre litt på matvaner så ordner nok vekta seg. Håret er det ikke så mye å gjøre med, men han kan klippe seg helt kort.

Men nå er det vel han som person du elsker og ikke utseende?

Anonymkode: 859be...957

• Liker 1
Skrevet

Da må du si til ham at du ikke så tiltrukket av ham lenger da han begynner å legge på seg, og det bør han gjøre noe med. Dobbelt hake og ølmage er ekkelt! 

Anonymkode: f07ad...349

• Liker 1
Skrevet
1 hour ago, youcancallmejune said:

Kanskje han kan ta en hårtransplantasjon? Det finnes jo knapt grenser for hva kvinner gjør for å holde seg attraktive for partneren, så litt kan de også strekke seg. De ekstra kiloene bør det være lett å kvitte seg med for en 25-åring. Du er ikke bare lei av ham, da? Når det skjer kan man bli ganske opphengt i utseendemessige feil ved partner.

Det ser bare teit ut når vikene blir enda dypere, og det blir en glippe mellom transplantert og originalt.

Anonymkode: 72716...9ed

Skrevet

25 år og legge på seg? Hva skjer på 30, 40 og 50 da? Dette må du få han til å ta tak i før det er for seint.

Nekter han, så dump han og finn en som fortsatt har sixpack.

Anonymkode: 1e5b8...202

• Liker 3
Skrevet
33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Enig med de som sier at kroppen er hans jobb, men lite å gjøre med håret. 

Helt naturlig at en ikke tenner på folk som forfaller.

Blir vel neppe et varig forhold dette her. Tenner TS ikke på ham nå med litt mage og hårtap, kan hun se frem til han blir 50 +++. Blir nok ikke mange hun kan tenne på om noen år.

• Liker 4
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Blir vel neppe et varig forhold dette her. Tenner TS ikke på ham nå med litt mage og hårtap, kan hun se frem til han blir 50 +++. Blir nok ikke mange hun kan tenne på om noen år.

Jeg synes det er greit å lufte dette, da det jo gjelder for begge kjønn. Blir liksom innafor for menn også  å kunne uttrykke at også kvinnelig forfall kan være avtennende og føre til manglende attraksjon.

Skrevet
37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men nå er det vel han som person du elsker og ikke utseende

Det er utseendet som er tiltrekkende, ellers hadde Ts blitt forelsket i hver en mann som var middels hyggelig og grei. 

Anonymkode: 09d7a...954

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...