Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sånn lyslenke som man tvinner rundt på rekkverket på verandaen med hvitt lys. 

Er det koselig som vinterlys nå når det blir mørkt tidlig, eller er det kun julebelysning og kan ikke tas på før 1 desember? 

Når tar du ut/tar på lyslenka på verandaen?

Anonymkode: ade79...bfa

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg gjorde det i går jeg😊 og jeg ser på det som vinterbelysning og ikke julebelysning!

Anonymkode: e35bf...d97

• Liker 7
Skrevet (endret)

Allerede gjort. Ganske sikker på at det var et kapittel i en av koronaforskriftene om at en skal pynte tidligere i år. 

Endret av Joppeline
  • Liker 10
Skrevet

Bare å henge opp nå!

• Liker 2
Skrevet

Jeg gjorde det også i går😁

Anonymkode: 80c5a...1b1

• Liker 2
Skrevet

Litt lys er greit :)  Men vi må passe på at det ikke blir for mye. Lysforurensing er ikke bra.

Anonymkode: 2a12c...e23

Skrevet
8 minutter siden, Joppeline skrev:

Allerede gjort. Ganske sikker på at det var et kapittel i en av koronaforskriftene om at en skal pynte tidligere i år. 

Du tuller? 

Anonymkode: ac846...fd5

Skrevet
48 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du tuller? 

Eh, ja. Dessverre :fnise:

• Liker 7
Skrevet
51 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du tuller? 

Nei helt sant. Både Bent og Erna har sagt dette, du kan få bot om du ikke er tidlig nok ute. 

Anonymkode: ef504...e37

• Liker 2
Skrevet

Alltid før Halloween :) 

Skrevet

Da er lyslenka hengt opp, så koselig med lys i vintermørket :hjerte:

TS

• Liker 4
Skrevet

Dere som har hengt opp lyslenker allerede, var dere først i gata, eller har flere begynt? 

Jeg har så lyst å sette opp lysene ute nå, men det er helt mørkt i nabolaget og er redd jeg blir sett på som en gal overivrig juleentusiast (selvom det er nøyaktig det jeg er). 

Anonymkode: d6ae7...c7d

Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dere som har hengt opp lyslenker allerede, var dere først i gata, eller har flere begynt? 

Jeg har så lyst å sette opp lysene ute nå, men det er helt mørkt i nabolaget og er redd jeg blir sett på som en gal overivrig juleentusiast (selvom det er nøyaktig det jeg er). 

Hvorfor er det så ille å bli sett på som noe man er? :)

Her er jeg aldri først, har amerikanske naboer som sette ut halvannen meter høye lysfigurer av snømenn, julenisser og reinsdyr med slede i oktober 🤪De står til mars, da kommer hagenissene frem. 

Uansett er jo litt lys bare hyggelig, heng det opp! 

• Liker 4
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor er det så ille å bli sett på som noe man er? :)

Her er jeg aldri først, har amerikanske naboer som sette ut halvannen meter høye lysfigurer av snømenn, julenisser og reinsdyr med slede i oktober 🤪De står til mars, da kommer hagenissene frem. 

Uansett er jo litt lys bare hyggelig, heng det opp! 

Hvorfor har jeg ikke amerikanske naboer! Fantastisk😄 

Ja jeg får vel bare tøffe meg opp og henge opp lysene. Har kjipe naboer uansett som såvidt opp opp lys på en liten busk. Så jeg holder faktisk igjen pyntingen. Hadde gått helt amok om jeg hadde bodd i USA. 

Skrevet
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Først! :hoppendeglad:

Anonymkode: a7074...570

Skrevet
15 hours ago, AnonymBruker said:

Først! :nori: Står inne for å blitt tatt for en gal overivrig juleentusias:bolledeig:

:nissevink: 

Skrevet

Jeg henger opp i helgen. Ingen av naboene som har hengt opp noe ennå, men det bryr jeg meg ikke om. I fjor hang jeg også opp rundt midten av november og dagen etter hadde flere av naboene fulgt på. Lar også belysningen være til langt ut i februar og det begynner å bli litt lysere. 

Anonymkode: 40480...fc3

• Liker 1
Skrevet

I går tok jeg fram et lite pottejuletre pyntet med lyslenke. Har det på en skjenk i stua, hverken mann eller sønn har lagt merke til det ennå.😅 Det viktigste er at jeg ser det😜

Anonymkode: 4050d...341

Skrevet

1 desember kommer det opp. Kaller det julelys, ikke vinterlys. Skal jeg begynte å av-jule julepynten som unnskylding for å henge den opp tidligere,  så er det ingenting som stopper meg fra å aldri ta ned pynten. Da kan jeg bare kalle julenisse for vinternisse, juletre for tre, og adventsstjerne for vinduspynt. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...