AnonymBruker Skrevet 11. november 2020 #1 Skrevet 11. november 2020 Etter endt sex akt endte mannen opp med å si «jeg pleier ikke ha så lang utholdenhet».. jeg spurte om det er frivillig utholdenhet og flirte litt.. da sa han bare at «kanskje jeg har blitt bedre».. vet ikke hvordan jeg skal tolke den kommentaren.. jeg opplever jo sexen som veldig god, og syns det er trist om han ikke gjør det.. hva tror dere? Anonymkode: da255...3b7
Milky Skrevet 11. november 2020 #2 Skrevet 11. november 2020 Hvis jeg hadde blitt fortalt dette hadde jeg tolket det som at han holder seg for å holde på så lenge som mulig, og ikke fordi han ikke liker det
AnonymBruker Skrevet 11. november 2020 #3 Skrevet 11. november 2020 Hadde han ikke likt sexen, hadde han vel ikke sagt noe slikt etterpå? Da er han bra dust i så fall. Jeg tolker det dithen at han var fornøyd med å kunne nyte deg så lenge. Vil du vite sikkert, må du nesten spørre han selv. Anonymkode: 41fac...5f4 3
AnonymBruker Skrevet 11. november 2020 #4 Skrevet 11. november 2020 26 minutter siden, AnonymBruker said: Etter endt sex akt endte mannen opp med å si «jeg pleier ikke ha så lang utholdenhet».. jeg spurte om det er frivillig utholdenhet og flirte litt.. da sa han bare at «kanskje jeg har blitt bedre».. vet ikke hvordan jeg skal tolke den kommentaren.. jeg opplever jo sexen som veldig god, og syns det er trist om han ikke gjør det.. hva tror dere? Anonymkode: da255...3b7 Er dette noen du pleier å ha sex med? Er det "mannen" som i typen/ektefellen din? Anonymkode: e5e97...fcf
AnonymBruker Skrevet 11. november 2020 #5 Skrevet 11. november 2020 44 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er dette noen du pleier å ha sex med? Er det "mannen" som i typen/ektefellen din? Anonymkode: e5e97...fcf Det kan vel være det samme hvem det er. En grunn til at man skriver som anonym Anonymkode: da255...3b7
Fioljenta Skrevet 11. november 2020 #6 Skrevet 11. november 2020 Jeg synes ikke du skal tolke, men tro det han sier. Nemlig at han mener han har blitt flinkere. 👍 Verden hadde vært et mye enklere sted hvis vi kvinner ikke tolket så masse, tror jeg. 🤗 4
AnonymBruker Skrevet 11. november 2020 #7 Skrevet 11. november 2020 2 hours ago, AnonymBruker said: Det kan vel være det samme hvem det er. En grunn til at man skriver som anonym Anonymkode: da255...3b7 Det er jo forskjell på "tolkningen" om dette er en partner du har hatt lenge, som plutselig sliter med å komme/bruker lengre tid enn før, versus om dette er en ny partner? Og ærlig talt så kan vel ingen vite som mye om deg om du forteller om det er en fast og langvarig partner eller ikke. Anonymkode: e5e97...fcf
AnonymBruker Skrevet 12. november 2020 #8 Skrevet 12. november 2020 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er jo forskjell på "tolkningen" om dette er en partner du har hatt lenge, som plutselig sliter med å komme/bruker lengre tid enn før, versus om dette er en ny partner? Og ærlig talt så kan vel ingen vite som mye om deg om du forteller om det er en fast og langvarig partner eller ikke. Anonymkode: e5e97...fcf Dette er en person jeg kun har hatt sex med 4 ganger... Anonymkode: da255...3b7
AnonymBruker Skrevet 12. november 2020 #9 Skrevet 12. november 2020 6 hours ago, AnonymBruker said: Dette er en person jeg kun har hatt sex med 4 ganger... Anonymkode: da255...3b7 Ok. Har du opplevd at andre har brukt tid for å komme med deg før? Vet jo ikke så mye om bakgrunnen din. Har du for eksempel født barn? Anonymkode: e5e97...fcf
AnonymBruker Skrevet 12. november 2020 #10 Skrevet 12. november 2020 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ok. Har du opplevd at andre har brukt tid for å komme med deg før? Vet jo ikke så mye om bakgrunnen din. Har du for eksempel født barn? Anonymkode: e5e97...fcf Har ikke opplevd noe ift det nei. Alt normalt, ja har født barn og hatt god sex fordi om tidligere og. Anonymkode: da255...3b7
AnonymBruker Skrevet 12. november 2020 #11 Skrevet 12. november 2020 52 minutter siden, AnonymBruker said: Har ikke opplevd noe ift det nei. Alt normalt, ja har født barn og hatt god sex fordi om tidligere og. Anonymkode: da255...3b7 Kan jo hende han er en av de som runker hardt og har litt mindre følsomhet der nede. Uansett... Om han fortsetter å ha sex med deg, er det nok fordi han også trives med det. Anonymkode: e5e97...fcf
AnonymBruker Skrevet 12. november 2020 #12 Skrevet 12. november 2020 Gud bedre! Snakk om å overtolke og være usikker. Selvfølgelig er det han som har øvd seg til å bli bedre, han har lært seg edging og kan holde seg lenger. Det skal du være glad for og er bare å nyte. Anonymkode: 6b0d4...8a4
AnonymBruker Skrevet 15. november 2020 #13 Skrevet 15. november 2020 På 11.11.2020 den 19.16, AnonymBruker skrev: Etter endt sex akt endte mannen opp med å si «jeg pleier ikke ha så lang utholdenhet».. jeg spurte om det er frivillig utholdenhet og flirte litt.. da sa han bare at «kanskje jeg har blitt bedre».. vet ikke hvordan jeg skal tolke den kommentaren.. jeg opplever jo sexen som veldig god, og syns det er trist om han ikke gjør det.. hva tror dere? Anonymkode: da255...3b7 Ut fra egen erfaring, så vil jeg si at jeg "varer lengre" med min nåværende kone, enn jeg gjorde med exen. Med exen kom jeg som oftest fort, tror det hadde med at hun var kjedelig og fraværende i sengen og junior syntes det ble kjedelig. Ded hun jeg er gift med nå så har vi et sexliv jeg ikke trodde var mulig. Jeg holder ut lenger og vi kommer de fleste gangene samtidig når vi elsker. Båndet vi har er unikt, og det gjør oss veldig samstemte når vi elsker. Jeg har 3 forhold bak meg med hovedsaklig vanlig "misjonær" der mannen skulle gjøre alt, men min kone er den mest fantastiske av dem alle 4. Det at vi elsker og nyter hverandre er noe som kobler oss opp mot hverandre på alle tenkelige måter både mentalt og sexuelt. Vi kommer nesten hver gang samtidig, og det er en utrolig deilig følelse å komme samtidig og vi føler begge at vi smelter sammen til en enhet i orgasmen! Kommer ldri til å gå fra henne, hun er unik og herlig på alle måter. Når vi er borte fra hverandre så snakker vi om hva vi savner hos hverandre, og det er med på å styrke vårt forhold. For å si det enkelt: Elsker man hverandre og nyter hvert sekund man har sammen så får man den beste sexen man kan håpe på å finne! Hun er ikke negativ hvis penisen ikke vil, da sier hun med kjærlige ord at vi får ta det senere. Samme gjør jeg hvis hun ikke har lyst der og da. Dette er med på å strke båndene vi har til hverandre. Kanskje det artigste i vårt forhold er hvis hun ikke finner ting hun trenger, eller har lagt det et sted og glemt hvor, så spør hun meg "hvor ligger det", og jeg har som oftest sagt rett sted. Da har hun vært hjemme og jeg ute. Anonymkode: 866b1...dc0
AnonymBruker Skrevet 15. november 2020 #14 Skrevet 15. november 2020 28 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ut fra egen erfaring, så vil jeg si at jeg "varer lengre" med min nåværende kone, enn jeg gjorde med exen. Med exen kom jeg som oftest fort, tror det hadde med at hun var kjedelig og fraværende i sengen og junior syntes det ble kjedelig. Ded hun jeg er gift med nå så har vi et sexliv jeg ikke trodde var mulig. Jeg holder ut lenger og vi kommer de fleste gangene samtidig når vi elsker. Båndet vi har er unikt, og det gjør oss veldig samstemte når vi elsker. Jeg har 3 forhold bak meg med hovedsaklig vanlig "misjonær" der mannen skulle gjøre alt, men min kone er den mest fantastiske av dem alle 4. Det at vi elsker og nyter hverandre er noe som kobler oss opp mot hverandre på alle tenkelige måter både mentalt og sexuelt. Vi kommer nesten hver gang samtidig, og det er en utrolig deilig følelse å komme samtidig og vi føler begge at vi smelter sammen til en enhet i orgasmen! Kommer ldri til å gå fra henne, hun er unik og herlig på alle måter. Når vi er borte fra hverandre så snakker vi om hva vi savner hos hverandre, og det er med på å styrke vårt forhold. For å si det enkelt: Elsker man hverandre og nyter hvert sekund man har sammen så får man den beste sexen man kan håpe på å finne! Hun er ikke negativ hvis penisen ikke vil, da sier hun med kjærlige ord at vi får ta det senere. Samme gjør jeg hvis hun ikke har lyst der og da. Dette er med på å strke båndene vi har til hverandre. Kanskje det artigste i vårt forhold er hvis hun ikke finner ting hun trenger, eller har lagt det et sted og glemt hvor, så spør hun meg "hvor ligger det", og jeg har som oftest sagt rett sted. Da har hun vært hjemme og jeg ute. Anonymkode: 866b1...dc0 Det hørtes jo fantastisk ut. Et slik forhold ønsker jeg meg i fremtiden 😍 TS Anonymkode: da255...3b7
AnonymBruker Skrevet 15. november 2020 #15 Skrevet 15. november 2020 29 minutter siden, AnonymBruker said: Ut fra egen erfaring, så vil jeg si at jeg "varer lengre" med min nåværende kone, enn jeg gjorde med exen. Med exen kom jeg som oftest fort, tror det hadde med at hun var kjedelig og fraværende i sengen og junior syntes det ble kjedelig. Ded hun jeg er gift med nå så har vi et sexliv jeg ikke trodde var mulig. Jeg holder ut lenger og vi kommer de fleste gangene samtidig når vi elsker. Båndet vi har er unikt, og det gjør oss veldig samstemte når vi elsker. Jeg har 3 forhold bak meg med hovedsaklig vanlig "misjonær" der mannen skulle gjøre alt, men min kone er den mest fantastiske av dem alle 4. Det at vi elsker og nyter hverandre er noe som kobler oss opp mot hverandre på alle tenkelige måter både mentalt og sexuelt. Vi kommer nesten hver gang samtidig, og det er en utrolig deilig følelse å komme samtidig og vi føler begge at vi smelter sammen til en enhet i orgasmen! Kommer ldri til å gå fra henne, hun er unik og herlig på alle måter. Når vi er borte fra hverandre så snakker vi om hva vi savner hos hverandre, og det er med på å styrke vårt forhold. For å si det enkelt: Elsker man hverandre og nyter hvert sekund man har sammen så får man den beste sexen man kan håpe på å finne! Hun er ikke negativ hvis penisen ikke vil, da sier hun med kjærlige ord at vi får ta det senere. Samme gjør jeg hvis hun ikke har lyst der og da. Dette er med på å strke båndene vi har til hverandre. Kanskje det artigste i vårt forhold er hvis hun ikke finner ting hun trenger, eller har lagt det et sted og glemt hvor, så spør hun meg "hvor ligger det", og jeg har som oftest sagt rett sted. Da har hun vært hjemme og jeg ute. Anonymkode: 866b1...dc0 Kjenner jeg smelter litt her jeg sitter... Awwww ❤️ ❤️❤️, dere altså! Anonymkode: e5e97...fcf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå