AnonymBruker Skrevet 11. november 2020 #1 Skrevet 11. november 2020 Når du leser en stillingaannonse som har søknadsfrist "snarest", hva tenker du da? Jeg synes ikke noe om det fordi jeg erfarer at de bare kjører standard prosess og at det slett ikke er et ønske om at noen kan tiltre tidligere enn 3mnd oppsigelsesfrist sånn jeg trodde. Hva er poenget? Anonymkode: fe492...faf
AnonymBruker Skrevet 11. november 2020 #2 Skrevet 11. november 2020 Det betyr at dem har det travelt, og ønsker å få ting unnagjort tidlig. Hva tidlig er er et definisjonsspørsmål. Er det stat eller kommune er 3 måneder kort tid. Er det privat er det lang tid. Anonymkode: f495b...795
AnonymBruker Skrevet 11. november 2020 #3 Skrevet 11. november 2020 Snarest betyr at det ikke er noe søknadsfrist, men at de tar folk inn på intervju fortløpende og ansetter med en gang de finner noen de er fornøyd med. Anonymkode: 51bc0...b7d 3
AnonymBruker Skrevet 11. november 2020 #4 Skrevet 11. november 2020 Men det virker jo ikke som at de har det travelt. F eks så er det to revisjonsselskap her som alltid skriver "snarest" når de legger ut nye stillinger i mars, men det er alltid oppstart i august. Hvorfor ikke sette frist da? Anonymkode: fe492...faf
AnonymBruker Skrevet 11. november 2020 #5 Skrevet 11. november 2020 Det betyr at de ikke vil vente en mnd med å begynne intervjue, men ønsker å få inn søknadene raskt og intervjue fortløpende. Anonymkode: 33a0c...950
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå