Gå til innhold

Tenker kvinner på seg selv som deilige, eller tenker de det er rart?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er en mann men jeg tenker aldri det om meg selv fordi, jeg tror ikke menn naturlig sett er det XD

Men jeg bare lurer?

Anonymkode: e115c...20c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tenker at jeg er deilig, men jeg tror ikke det ville kommet naturlig uten å gi meg selv komplimenter.

For første gang i livet mitt har jeg også en partner som får meg til å føle meg deilig. Fantastisk følelse som både er ny og skremmende. Litt rart også da jeg aldri fikk den følelsen da jeg var topptrent og hadde partner. 

Anonymkode: f865d...277

• Liker 3
Skrevet

Regel nr.1: En vanlig kvinne blir aldri fornøyd med utseendet sitt. Når hun er ung, er hun enten for tykk, tynn, eller har tusen andre grunner til å føle seg mindre pen enn andre, og etter hvert som årene går, føler hun seg stygg fordi hun ser på seg som gammel, særlig etter barnefødsel.

Les trådene i forumet der kvinner beskriver utseendet sitt, og du vil se at dette faktisk stemmer.

Anonymkode: ce18c...6d5

• Liker 3
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Regel nr.1: En vanlig kvinne blir aldri fornøyd med utseendet sitt. Når hun er ung, er hun enten for tykk, tynn, eller har tusen andre grunner til å føle seg mindre pen enn andre, og etter hvert som årene går, føler hun seg stygg fordi hun ser på seg som gammel, særlig etter barnefødsel.

Les trådene i forumet der kvinner beskriver utseendet sitt, og du vil se at dette faktisk stemmer.

Anonymkode: ce18c...6d5

Det har ikke med kvinne utseende men kultur utseende. Eksempel. Om du er gutt eller jente, posere kan noen hate bare. Har ikke noe med å være jente. Jeg tror man bare må ha møtt dårlige folk hvis man tror det bare.

Eneste man kan hate er om en ikke liker personligheten til en person, men det har ikke noe med personen i seg selv men hva man er tiltrukket av.

Anonymkode: e115c...20c

Skrevet

Jeg synes jeg er deilig.. men er vel pga jeg får oppmerksomhet fra menn som bekrefter det på en måte. Hadde nok ikke hatt like mye selvtillit om jeg aldri fikk høre at jeg var pen for eks...også får mannen meg til å føle at jeg er attraktiv

synes også det med menn stemmer. Mannen min mener at han ikke er noe attraktiv mens jeg synes han er dødskjekk.. han blir flau når jeg gir han komplimenter og sånt fordi han ikke ser det selv

• Liker 4
Skrevet

Jeg er kjempe stygg og langt ifra deilig eller vakker. Så nei, tenker ikke at jeg er deilig og i min verden er det fullstendig umulig at en mann kan finne meg attraktiv. En kvinne også for den saks skyld. 

Anonymkode: 0f338...f3d

• Liker 2
Skrevet (endret)
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er kjempe stygg og langt ifra deilig eller vakker. Så nei, tenker ikke at jeg er deilig og i min verden er det fullstendig umulig at en mann kan finne meg attraktiv. En kvinne også for den saks skyld. 

Du kan jo prøve ;) Men mangel på selvtillit er ikke helt uvanlig om det er noe uavgjort man ikke har fått gjort osv.

Endret av Janus82
Skrevet

Selvsagt er jeg deilig. Har aldri tenkt tanket at jeg ikke er det. Er 54 år!

Anonymkode: 4a824...f7f

• Liker 10
Skrevet
Akkurat nå, Janus82 skrev:

Du kan jo prøve ;) Men mangel på selvtillit er ikke helt uvanlig om det er noe uavgjort man ikke har fått gjort osv.

Prøve hva da? Det er ganske vanlig å ha dårlig/ingen selvtillit når man ER stygg. 

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Prøve hva da? Det er ganske vanlig å ha dårlig/ingen selvtillit når man ER stygg. 

Sant. Men om du har noe å gjøre i livet. Så ikke ta det forgjeves. Men om man er objektiv stygg så ser man ned på seg selv. MEN om man finner en hobbi så kan mye skje. Ikke alt trengs å bli dømt utifra utseende hele tiden i livet. Talenter kommer man mye på vei med

Skrevet
15 minutter siden, Janus82 skrev:

Sant. Men om du har noe å gjøre i livet. Så ikke ta det forgjeves. Men om man er objektiv stygg så ser man ned på seg selv. MEN om man finner en hobbi så kan mye skje. Ikke alt trengs å bli dømt utifra utseende hele tiden i livet. Talenter kommer man mye på vei med

Bare tull det der. 

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Bare tull det der. 

Altså jeg mener bare om man har objektiv stygg utsende så kan man lett si.. nei det er ikke det. Men om noen synes det er det annerledes. Selv om det er subjektivt om noen synes noen er stygg eller ikke. Er vanskelig for meg å ikke finne kvinner attraktive. Men det er forskjell hva en person synes og hva personen synes. Trøsten er oftest hobbier egentlig, fordi det tar fokuset bort ifra det. Og man får et sunt syn på ting

Skrevet

Jeg synes jeg er deilig faktisk. Og blir tent av å se meg selv ha sex. 

• Liker 5
Skrevet

Synes damer generelt er guddommelige skapninger, men gud så kritisk jeg har vært til meg selv.

Når jeg fantaserte så pleide jeg alltid å gi meg selv silikonpupper og perfekt alt, er først nå jeg klarer å faktisk visualisere meg selv slik jeg er 😉 Det har krevd mye jobb!

Tenker ikke at jeg er spesielt deilig, men når jeg ser meg selv i speilet nå så kan jeg faktisk gi meg selv komplimenter. 

Skrevet

Egentlig synes jeg deilig er et litt rart ord. Jeg ser ikke på meg selv som deilig, fordi jeg karakteriserer meg selv etter personligheten min. Hvis det første noen sier til meg er at jeg er deilig, så tar jeg det faktisk ikke som et kompliment, for det tyder på at de legger merke til mitt utseende før personligheten, eller at det er viktigere. Går går ikke rundt å streber etter å være deilig, for jeg er meg selv og jeg er bra nok. En som ser meg for den jeg er er en jeg vil være sammen med. :)

Anonymkode: 51dff...8e7

• Liker 1
Skrevet
9 minutter siden, Janus82 skrev:

Altså jeg mener bare om man har objektiv stygg utsende så kan man lett si.. nei det er ikke det. Men om noen synes det er det annerledes. Selv om det er subjektivt om noen synes noen er stygg eller ikke. Er vanskelig for meg å ikke finne kvinner attraktive. Men det er forskjell hva en person synes og hva personen synes. Trøsten er oftest hobbier egentlig, fordi det tar fokuset bort ifra det. Og man får et sunt syn på ting

Et objektivt stygt utseende fins ikke. Stygg er et ord som aldri hadde eksistert hvis verden fulgte min ordbok... 

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Et objektivt stygt utseende fins ikke. Stygg er et ord som aldri hadde eksistert hvis verden fulgte min ordbok... 

Jeg tror å være skallet ikke er objektivt tiltrekkendes. Det eksisterer men betyr ikke at det trengs for å bli tent på en person. Poenget er hobbier kan ta bort fokuset fra feilen man ser med seg selv å føler seg mer som man kan gi noe. Men det skal være vanskelig for meg å si nei til en dame. Med mindre personligheten ikke funker men det er alt

Skrevet
18 minutter siden, Missy77 skrev:

Og blir tent av å se meg selv ha sex. 

Dette!! Jeg har skap med speildører rett foran sengen og elsker å se på mens vi har sex.. eller filme😋

• Liker 2
Skrevet
1 time siden, Janus82 skrev:

Tvilsomt. En mann knuller ikke meg fordi jeg er talentfull når det kommer til tegning, og han får ikke boner eller blir kåt på meg fordi jeg tegner fint. Sier seg selv.... Utseende har alt å si. 

Skrevet

Da jeg var yngre og med kropp som ennå ikke var merket av livet var jeg veldig selvkritisk, og redd for å ikke være deilig nok generelt, og kanskje spesielt i situasjoner og stillinger der det er relevant å være deilig. Uansett hva menn sa. 

Etterhvert har jeg valgt å tro på at menn synes at du er deilig om de gir uttrykk for det, og ønsker sex med deg. Om min mann ser meg i de merkeligste stillinger og virker å like det, ja da synes vel han at jeg er deilig slik da.

Tenker ikke på det lenger. Bare stoler på og er med. 

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...