AnonymBruker Skrevet 11. november 2020 #1 Skrevet 11. november 2020 Hei! Jeg har ganske små tenner og lurte på om det var noen her som hadde skall fasetter eller tenker på det samme? Jeg vet at det er mye billigere i Polen og vurderer kanskje dra dit for å ordne tennene, i og med at dette er tenner som "limes på" smertefritt og uten bedøvelse så tenker jeg det er greit? Ville aldri f.eks operert meg i Tyrkia eller noe, men ser bare at prisene er mye lavere for skallfasetter i Polen. Trenger ikke krone eller noe, vil bare at mine egne tenner skal bli biiittelitt større å hvitere... Anonymkode: 7f5b2...04f
AnonymBruker Skrevet 11. november 2020 #2 Skrevet 11. november 2020 Da håper jeg du er forberedt på å bli i Polen i lang tid. Først må du i karantene år du kommer til Polen, så slipes tennene til og du får midlertidige fasetter og så må du vente i to-tre uker før de virkelige skallfasettene limes på. Så venter ny karantene når du kommer til Norge igjen. Det er forresten ganske komisk at du tror det skjer uten bedøvelse. Tennene dine må altså slipes ned for å kunne sette fasettene på. Anonymkode: 42342...f5d
AnonymBruker Skrevet 13. november 2020 #3 Skrevet 13. november 2020 det er ikke bare å lime på i full fart nei🤭jeg sjekket selv pris i polen(gdansk) fordi jeg har misfargede og skadde tenner(fortennene er direkte stygge😭). men pga at man har garantien i polen, blir det for styrete og dra frem og tilbake. du risikerer at norske tannleger nekter å hjelpe. økonomisk kan det til og med bli dyrere(og i desse tider ville jeg ikke tenkt tankenn en gang). Anonymkode: 79809...cb0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå