AnonymBruker Skrevet 11. november 2020 #1 Del Skrevet 11. november 2020 Hei, jeg skulle fått mensen i dag, men kom ikke. Jeg har litt varierende sykluser, men bruker ikke å ha lengre enn hva jeg har hatt nå. Hadde en SA i begynnelsen av august. Første mens etter der fra 10-15 september. Neste 12-15 oktober. Normalt blør jeg i 4-5 dager. Tok en test når jeg sto opp i dag og den var negativ. Hadd ømme bryster før forrige mens, noe jeg aldri har hatt tidligere før mensen. Har nå også hatt ømme bryst en ukes tid. Har vært gravid 3 ganger totalt to ganger med SA og en gang med MA, alle gangene var første tegn ømme bryster. I og med at jeg aldri før har opplevd det før mens tidligere så trodde jeg at jeg var gravid før forrige mens. Så nå blir jeg veldig usikker i og med at jeg har ømme bryst, og ingen mens har kommet. Er det noe håp for at jeg er gravid nå? Tenker jeg bare må vente og se om mens kommer. Evt ta en ny test over helgen. Anonymkode: 066be...41d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
supernaturalfan Skrevet 11. november 2020 #2 Del Skrevet 11. november 2020 Hvilken test tok du? Jeg hat dårlig erfaring med babyplan tidligtest for å si det slik 😅 viste negativ men jeg var gravid. Tok en annen test samme dagen som viste positiv Noen får ikke positiv test før etter IKM. Så du får gi det et par dager og test igjen om ikke mensen er kommet. Lykke til 🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november 2020 #3 Del Skrevet 11. november 2020 Tester er stort sett 99% sikre på IKM, så om syklusen din er regelmessig og du er sikker på når du hadde eggløsning vil jeg si det er liten sjanse for graviditet. Men om syklusen klusser litt og du hadde eggløsning senere så kan det jo være at du er gravid men det er fremdeles for tidlig å teste. Prøv igjen om et par dager om mensen ikke kommer. Lykke til! 🤞 Anonymkode: 029f7...004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november 2020 #4 Del Skrevet 11. november 2020 Hei, ts her, husker ikke hva testen jeg brukte het, men kjøpte på apotek, i sånn rosa eske. Testen er hvit med lilla hette. Aner ikke når jeg hadde eggløsning. Tester ikke på det. Anonymkode: 066be...41d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. november 2020 #5 Del Skrevet 12. november 2020 Siden du ikke er kjent med eggløsningstidspunkt og du i tillegg har litt varierende sykluser (selv om de gjerne er kortere enn denne) så synes jeg det høres ut som du kanskje bare hadde eggløsning på et senere tidspunkt. Ømme bryst kan jo også bygge opp om det, at du gjerne har litt sykluskrøll, slik har iallefall jeg reagert tidligere. Men du kan jo uansett være gravid, du må nok bare vente og se om du enten får mensen eller positiv test. Anonymkode: 87031...755 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå