Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg er nylig blitt sammen med en utrolig søt gutt (2mnder sammen nå) og jeg har ett litt banalt problem. Han røyker litt hasj, jeg har gjort dette innimellom før og vil gjerne også. Vi har røyket sammen men noen ganger og jeg sier alltid ja hvis andre spør. men ofte når han røyker spør han meg ikke om jeg vi ha ett trekk eller deler med meg. Skal jeg bare spørre, vil han ha det for seg selv eller hva er greia? noen gutter, eller faste røykere eller andre som har noen tanker?

Anonymkode: 1f157...4a6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, Ts! 

Jeg forstår ikke helt problemstillingen. Kan du ikke bare spørre han? Det kan være så mange årsaker. Du grubler uten å ta handling. Dere må kommunisere :-) 

Anonymkode: 5ed16...e63

Gjest theTitanic
Skrevet

Det beste alternativet er selvsagt at INGEN av dere røyker hasj. Hva bra vil dette tilføre livet ditt? 

Skrevet

Bare spør ham da. Noe alla ,hey kjekkas del litt med meg a eller hva med å gi til din jente noen trekk .....

Ikke noe problem å dele men vi ofte tenker at andre vil ikke ha ,spes. mange jenter som tar avstand og vil ikke. Min erfaring da....

😉

Anonymkode: d263e...364

• Liker 3
Skrevet

Kan du ikke kjøpe noe selv? Eller røyker du kun når du blir tilbudt?

• Liker 3
Skrevet
Akkurat nå, theTitanic skrev:

Det beste alternativet er selvsagt at INGEN av dere røyker hasj. Hva bra vil dette tilføre livet ditt? 

Moro 

Anonymkode: d263e...364

• Liker 3
Skrevet

«Det hadde vært hyggelig om du hadde spurt om jeg også vil ha» 

Anonymkode: 3e1fb...d86

Skrevet

Hasj? Seriøst? 

Anonymkode: 2cfe0...211

• Liker 3
Skrevet

Spør han om et trekk. Mange vil ikke føle at de presser noen til å røyke. 

Skrevet

Kunne forstått det hvis det var godteri/mat/brus osv han ikke delte uoppfordret. 

Men vi snakker om noe som er ulovlig her. Vil du virkelig være i et forhold hvor dere begge (eller bare den ene) bruker narkotika? Hvorfor? 

Anonymkode: 31a2e...134

• Liker 3
Skrevet

Det er vanlig å dele på jointen, det gjør man jo med hvem som helst som man sitter med egentlig, føler ofte jointer går på rundgang og har vel blitt tilbudt selv omtrent hver gang jeg har vært i samme rom hvor en person har fyrt opp.

Når det er sagt, så er det jo irriterende i lengden med sånne som kun røyker når andre tilbyr og aldri kjøper selv. Det har vel blitt veldig dyrt også i disse koronatider har jeg hørt?

Ville sagt at jeg gjerne ville vært med å røyke, om han kan skaffe til deg også/om dere kan dele på innkjøpet fremover.

Anonymkode: 79fd7...9cd

• Liker 1
Skrevet

Du bør være takknemlig for at han ikke trekker deg med seg ned.

Anonymkode: 73dc5...ea4

• Liker 1
Skrevet

Jeg betaler for det meste mat og alt når vi er ute og lignende, og vi bor i Danmark så prisen er ganske mye billigere her, men ja jeg får vel bare spørre. Lurer vel i bunn og grunn på om det er noen gutter her som kanskje kunne tenke seg at det var en grunn til at han ikke tilbyr, for eksempel at han finner det uattraktivt, rett og slett ikke tenker over det eller lignende

det er ikke noen stor sak, men noe jeg finner merkelig da jeg ikke er vant til dette fra andre på en måte 

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Kunne forstått det hvis det var godteri/mat/brus osv han ikke delte uoppfordret. 

Men vi snakker om noe som er ulovlig her. Vil du virkelig være i et forhold hvor dere begge (eller bare den ene) bruker narkotika? Hvorfor? 

Anonymkode: 31a2e...134

Det er vel ett ganske personlig valg, er heller ikke noe «fast» fra enten meg eller han :) 

Skrevet

Om dere har røyka sammen tidligere, er det jo litt rart at han ikke spør om du også vil ha.
Jeg tror du bare må spørre om du også vil ha et trekk eller to :)

Så kos at dette er noe dere kan dele.

Anonymkode: 19c6c...7ec

Skrevet

Dette er mange år siden, hvor jeg ved noen anledninger var med på et røykelag. En person der sendte aldri jointen videre, men beholdt den og stort sett viftet og gestikulerte med den. Han regelrett pratet den opp, til alle andres store ergrelse. Ble ganske upopulær etter hvert.. 

Til saken, har han oppfattet det slik at du ikke vil ha? Spør han andre, eller er ha han litt grådig rett og slett? 

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Det er vel ett ganske personlig valg, er heller ikke noe «fast» fra enten meg eller han :) 

Det er jo ikke det når det er ulovlig. Det følger med en hel masse dritt som har samfunnsmessige konsekvenser.

Men det til side: kjøp hasjen din selv. I Danmark er vel ikke det et stort problem?

Anonymkode: 50cdf...258

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...