AnonymBruker Skrevet 11. november 2020 #1 Skrevet 11. november 2020 Det gjør vondt for meg når jeg tester. Så da må det vel være vondt for barn også? Bør de bruke knebeskyttere? Anonymkode: 2cae9...c5b
AnonymBruker Skrevet 11. november 2020 #2 Skrevet 11. november 2020 Kjøre vene, tror du ikke de hadde uttrykt misnøye om det var vondt? De har jo bare brusk i kneskålene og er ikke minst mye mer polstret enn oss voksne. Anonymkode: cdcf9...57b 5
AnonymBruker Skrevet 11. november 2020 #3 Skrevet 11. november 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det gjør vondt for meg når jeg tester. Så da må det vel være vondt for barn også? Bør de bruke knebeskyttere? Anonymkode: 2cae9...c5b Småbarn har ikke kneskåler. Anonymkode: 315eb...449 2
Bix Skrevet 11. november 2020 #4 Skrevet 11. november 2020 I titusenvis av år har barn krabbet rundt og klatret i det som kan klatres i uten nevneverdige problemer. Før man en gang i 2000-årene finner ut at verden er et altfor farlig sted. Altså ingen utlån av verktøy slik at barna kan bygge hytte i trærne uten å ha levert inn en formell byggesøknad til kommunale myndigheter, eller livsfarlige lommekniver som Emil i Lønneberget brukte uten å ta livet av noen. For ikke å snakke om de gruoppvekkende tingene Pippi Langstrømpe gjorde da hun utsatte vennene sine for fare gang på gang. Så hvis man kjøper en slik beskyttelsesdrakt til småbarn, tror jeg man er på den sikre siden idag: 2
AnonymBruker Skrevet 11. november 2020 #5 Skrevet 11. november 2020 De er ikke så tunge det vi voksne er. Anonymkode: 25798...3c8
AnonymBruker Skrevet 11. november 2020 #6 Skrevet 11. november 2020 Barn har brusk i ledd. Det gir mye mer støtabsorbering. Nei, barna får ikke vondt Anonymkode: 4ec96...c81 1
AnonymBruker Skrevet 11. november 2020 #7 Skrevet 11. november 2020 Det er også en tilvenningssak. Da barna var babyer så var jeg så mye på gulvet at jeg heller ikke fikk vondt av å krabbe Anonymkode: 5e07d...f5b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå