Gå til innhold

Hvilken kvinnelig skuespiller synes du er hot?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg synes "Emaline" (Sydney Sweeney) fra bl.a Netflix serien Everything Sucks er hot. Fikk et girlcrush på henne etter at jeg tilfeldigvis så serien 😛 Hun er ikke typisk vakker egentlig, men. Er som regel ikke de vakreste som er de hotteste heller, synes jeg. 

149832469-288-k452251.jpg

Flere bilder:

https://www.google.com/search?q=emaline+everything+sucks&tbm=isch&ved=2ahUKEwiV9sSdyfrsAhWEB3cKHXSBAlkQ2-cCegQIABAA&oq=emaline+everything+sucks&gs_lcp=CgNpbWcQA1DMnw9Ys6YPYJKpD2gAcAB4AYABtQKIAb8GkgEHNS4xLjAuMZgBAKABAaoBC2d3cy13aXotaW1nwAEB&sclient=img&ei=u-OrX9WsNISP3AP0gorIBQ&bih=754&biw=1536&hl=no

Anonymkode: 90a7d...53a

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Amanda Seyfried. Både ansiktet og resten av henne er såpass hot at jeg kunne vurdert en date, selv om jeg i utgangspunktet er veldig hetero kvinne.

Interview: Chloe's Amanda Seyfried - CINEMABLEND

Anonymkode: 64cbd...d5d

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Amanda Seyfried. Både ansiktet og resten av henne er såpass hot at jeg kunne vurdert en date, selv om jeg i utgangspunktet er veldig hetero kvinne.

Jeg hadde et girlcrush på henne før 😛 

Jeg er selv hetero og aldri vært med ei dame, og tenner ikke på damer, men så er det noen innimellom som jeg tenker litt "oi" om og som rett og slett bare er sexy, selv om ikke det tenner noen lyst i meg, så er de bare sexy, fremfor søt, vakker etc :jepp:

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Haha, samme her! Ser på meg selv som veeeeldig hetero, men hvis Amanda Seyfried hadde prøvd seg på meg hadde jeg glatt sagt ja.

Anonymkode: 9ce19...177

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir nødt til å si Tuva Novotny også 😬 Spesielt før i tida, but still going strong.

TS

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes Rachel McAdams har et veldig sexy smil og hun er så søt at hun er pen.

hbz-rachel-mcadams-index-1523371632.jpg?

Anonymkode: a7275...c8c

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Catharina Zeta Jones. Men så hev hun seg på Botoxtrenden. ...

Anonymkode: 8d945...164

Dette!

Anonymkode: 50cff...b51

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...